اخبار ورزشی

فرصت خوب طارمی برای بازگشت به مسیر گلزنی

به گزارش برگزیده های ایران، بامداد فردا تیم فوتبال پورتو در چارچوب رقابت‌های جام اتحادیه میزبان ریوآوه خواهد بود و این فرصت بسیار خوبی است تا طارمی به مسیر گلزنی بازگردد.

ستاره کشورمان در ۹ بازی گذشته موفق نشده دروازه‌ حریفان را باز کند و این آمار باعث شده تا فشار روی طارمی به حداکثر برسد. او در ابتدای هفته برای اولین بار در فصل جاری نیمکت نشین شد و به عنوان یار تعویضی به زمین مسابقه آمد.

طارمی در دیدار جام اتحادیه می‌تواند بحران گلزنی را با باز کردن دروازه تیم سابق خود به پایان برساند و به روزهای اوج بازگردد.

نشریه آبولا نوشت که دیدارهایی مثل رقابت جام اتحادیه علاوه بر اینکه می‌تواند باعث گلزنی بازیکنان شود، می‌تواند حضور بازیکنان تعویضی در تیم را تسهیل سازد. این چیزی است که آبولا آن را مدیریت و مربیگری خوب کونسیسائو نامید.

نشریه پرتغالی به تمجید از سرمربی پورتو پرداخت و اظهار داشت که کونسیسائو بسیار خوب بلد است که ترکیب تیم را مدیریت کند. این نشریه نوشت که در بازی مقابل ریوآوه برخی بازیکنان مثل مارچسین، تونی مارتینز، فابیو ویرا، مانافا ، نانو و برونو کاستا که چند وقتی است به ترکیب اصلی نرسیده‌اند، امشب در زمین حضور داشته باشند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا