خراسان رضوی

فرمانداران «رصد لحظه‌ای، تصمیم لحظه‌ای، هماهنگی و هم‌افزایی» را در دستور کار قرار دهند

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با فرمانداران استان که در سالن اجتماعات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ما نمی‌خواهیم یک مدیریت مبتنی بر روزمرگی و عادی انجام بدهیم. باید گفت درک اهداف بلند در عرصه مدیریت بسیار مهم است.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه باید ملاحظات عمده در برنامه‌ها و حرکت‌های خود داشته باشیم، افزود: ما رابطه اتصال مردم با حاکمیت هستیم و شما فرمانداران باید این امر مهم را مدیریت کنید.

وی با اشاره به اینکه باید جریان اشتغال و اقتصاد را فعال کنیم، تصریح کرد: فرمانداران باید از ظرفیت مردم در همه بخش‌های شهرستان استفاده کنند تا این مهم تحقق یابد.

نظری با تاکید بر اینکه فرمانداران باید ارتباط خود را با مردم حفظ کنند، ادامه داد: فرمانداران در شهرستان‌ها، دستگاه‌های اجرایی را به حرکت درآورند و موانع را برطرف کنند.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ساختارهای ابلاغ شده به شهرستان‌ها باید چابک شود و در این بین هم فرمانداران با تغییر رویکرد در مدیریت خود، اقدامات خوبی در قالب این ساختارها از خود بر جای بگذارند.

وی خطاب به فرمانداران تاکید کرد: تا زمانی که رسالت خدمت به مردم را بر دوش دارید، زمان موجود را از دست ندهید.

نظری «رصد لحظه‌ای، تصمیم لحظه‌ای، هماهنگی و هم‌افزایی» را چهار اقدام موثر برای فرمانداران در رویارویی با موضوعات گوناگون بیان کرد و گفت: فرمانداران در مواجهه با مردم و دستگاه‌های اجرایی، تشریفات اداری را کنار بگذارند تا کارها به سهولت انجام شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اهمیت تداوم واکسیناسیون گسترده در استان، عنوان کرد: فرمانداران موضوع واکسیناسیون و ترویج مداوم دستورالعمل‌های بهداشتی را در شهرستان‌ها با جدیت دنبال کنند، همچنین ضرورت دارد آمادگی از قبل وجود داشته باشد که در صورت روبه‌رو شدن با پیک بعدی توجیهی پذیرفته نیست. 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود همچنین به سفرهای شهرستانی پرداخت و گفت: در سفرهای شهرستانی که طی روزهای آینده آغاز خواهد شد، بر روی موضوع پیشرفت مصوبات متمرکز خواهیم شد و نگاه ما در سفرهای شهرستانی کاملا عملیاتی است.

نظری تاکید کرد: در سفرهای شهرستانی با یک مفاهمه مشترک به دنبال برنامه عملیاتی برای هر شهرستان متناسب با ظرفیت‌های آن منطقه هستیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا