اصفهان

فرمانداران همه امکانات را برای خدمت به مردم به کار بگیرند

به گزارش خبرنگار برگزیده های ایران از نجف‌آباد، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری نجف‌آباد ابراز داشت: وقتی مدیریت آغاز می شود شمارش معکوس هم برای پایانش شروع می‌شود و آن عملی خالص است که از کسی چشم‌ داشت نداشته باشد. ما از خادمی که برای مردم تلاش کند تشکر می‌کنیم و از فرماندار جدید استقبال می‌کنیم و امیدواریم یاد و خاطره خوبی از خود بر جای بگذارد.

وی گفت: مدیریت در دولت سیزدهم شاخص‌هایی دارد که مردم مدیران را با آن ارزیابی می‌کنند. وقتی از این دولت صحبت می‌کنیم یعنی دولتی که در جای جای خودش در تلاش است که با مردم باشد و مشورت با آن‌ها در دستور کارش است.

مرتضوی اظهار داشت: دولت مجاهد، پرکار و به دنبال حرکات بسیجی است. کسی که در این دولت خدمت می‌کند انگار در اردوی جهادی شرکت کرده و باید شبانه‌روز تلاش کند.

استاندار اصفهان افزود: نماینده عالی حاکمیت در شهرستان‌ها فرماندار است و باید تلاش کند همه امکانات را به پشتوانه خودش بیاورد تا بتواند مدیریت کند و مشکلات حل شود، دولت سیزدهم فساد ستیز است، نگاه مجموعه این دوره باید شاخص فساد ستیز و شفاف باشد. باید تلاش کنیم غیر از مباحث امنیتی شفافیت به تمام معنا اجرا شود.

وی توجه مسوولان به رسانه‌ها را مهم دانست و تصریح کرد: باید در همه حوزه‌ها شرایطی را فراهم کنیم که نخبه‌های مردمی بتوانند نظر دهند و همکاری کنند. در این دولت باید به محرومین نگاه ویژه شود و شیب توجه از سمت محرومین به سایرین باشد.

مرتضوی گفت: در این دولت اراده برای حرکت وجود دارد و باید با نگاه حکیمانه عمل کرد که تصمیمات دچار خدشه نشود. سرمایه‌های اجتماعی باید به حاکمیت برگردد و برای همین فرماندار باید دستگاه‌های مرتبط را مستمر رصد و با قاطعیت حرکت را در ریلی هدایت کند که به سرانجام برسد.

استاندار اصفهان عنوان کرد: کار کردن در شهرستان نجف‌آباد توفیق است شهرستانی که قله‌های مختلف در آن فتح شده از نهضت‌ها، دفاع مقدس گرفته تا شهدای مدافع حرم این شهر همه شاخص هستند. هر چه افتخار است در این شهرستان فتح شده است.

وی افزود: مسوولیت بزرگی در شهرستان بر دوش فرماندار است و کار ویژه‌ای از او خواسته شده است. نگاه مجموعه دولت به این شهرستان یک نگاه ویژه است همانگونه که عنوان فرمانداری ویژه را دارد.

مرتضوی ضمن گرامیداشت یوم‌الله در سالروز ۹ دی‌ماه و روز بصیرت قرار ابراز داشت: مردم ما جلوی آن‌هایی که در این روز که خیلی‌ها طمع تکه‌پاره کردن این کشور را داشتند ایستادند. مردم استان یک روز زودتر به میدان آمدند. ما باید تلاش کنیم برای این مردم بزرگوار زیرا این تکلیف همه ماست.

استاندار اصفهان در پایان گفت: در ایام دومین سالگرد شهید سلیمانی هستیم، باید خودمان را با شاخص‌های مکتب سلیمانی گره بزنیم، شهید هم به مسائل بین‌الملی توجه داشت و هم به پیرزنی که در روستا زندگی می‌کرد. ما در عرصه مدیریت نیز باید همین‌گونه باشیم و چون این مکتب امیرالمومنین است.

مسوولان به بهترین شکل ممکن مردم را تکریم کنند

حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی امام جمعه نجف‌آباد نیز در ادامه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی‌ماه و دومین سالگرد سردار شهید سلیمانی، خطاب به فرماندار و مسوولان ابراز داشت: کار کنید زیرا فرصت‌ها محدود است و قابل قیاس نیست. برای نظام خیلی کار شده تا جوان و بالنده شود و باید تلاش کرد. اول خدای سبحان کار شما را می‌بیند.

وی با بیان اینکه کرونا در این سال‌ها خیلی‌ها را از میدان بیرون کرد، تصریح کرد: همه باید دردمندانه به جوانان برسیم. مردم این دیار فکر والایی دارند، مسوولان این شهر باید امانت‌دار شهدا باشند و هر کسی باید کار خودش را انجام دهد.

حسناتی با بیان اینکه مسوولان باید مردم را تکریم و سپس عدالت را رعایت کنند، تصریح کرد: مردم از عدم تکریم‌ها در برخی ادارات گلایه دارند، اهالی نجف‌آباد خیلی زود مسئوولین خدوم خود را می‌شناسند و یاری می‌کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/آ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا