تهران

فرماندار دماوند: صنعت‌گری در دماوند نیازمند توجه ویژه است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از دماوند، صبح امروز نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان دماوند با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار تهران، امام جمعه، فرماندار شهرستان دماوند و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

مهدی حیدری فرماندار شهرستان دماوند در این نشست بیان کرد: مشکلات شهرستان دماوند با دیگر  شهرستان‌های دیگر متفاوت است، یکی از مشکلات اساسی موضع کمربندی جنوبی و راه‌های روستایی است.

وی گفت: یکی از شهرک‌های صنعتی در منطقه روستایی قرار دارد اما جاده منتهی به این شهرک با مشکلات زیادی روبرو است و اگر کمربندی جنوبی حل شود، اکثر مشکلات ترافیکی حل خواهد شد.

حیدری به موضوع گردشگری اشاره و بیان کرد: موضوع صنعتگری شهرستان دماوند می بایست جدا و ویژه در استان دیده شود و صنعت گردشگری را می توانیم کامل کنیم و تولید ثروت را در گردشگری بیشتر کنیم، صنعت گردشگری شهرستان دماوند با این زیبایی و طبیعتی که دارد با دیگر شهرستان‌ها تفاوت دارد.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: متاسفانه فرمانداران اختیار عملیاتی در زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران ندارند، لذا به نظر می‌رسد تفویض بخشی از اختیارات ادارات کل به شهرستان‌ها راهگشا خواهد بود.

سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تلاش می‌کنیم در مجلس شورای اسلامی تا مشکلات صنعتگران کمتر شود.  برای رفع مشکلات با وزیران و دیگر مسؤولان گفت‌وگوهایی انجام دادیم  و اگر مسؤولان استانی همراهی کنند، تولید بیشتر شود که باعث رونق شغل خواهد شد و اگر حمایت انجام شود، در دماوند ۱۰ هزار شغل جدید تا خرداد ماه راه اندازی خواهد شد.

در ادامه محسن منصوری استاندار تهران بعد از جلسه بیان کرد: سرمایه‌گذاری برای منطقه گردشگری چشمه اعلا دماوند وجود دارد که زمان توافق اصولی آن گذشته و در نشست امروز مصوب گردید که موافقت آن به مدت سه ماه برای اجرا تمدید شود.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا