آذربایجان غربی

فرماندار: همه دستگاه‌ها با تمام توان و ظرفیت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی به ارومیه هستند

فرماندار: همه دستگاه‌ها با تمام توان و ظرفیت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی به ارومیه هستند

به گزارش برگزیده های ایران آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری در شورای اداری شهرستان ارومیه که با حضور مدیران استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری ارومیه برگزارشد، افزود: جشن‌های نیمه شعبان باید در ارومیه باشکوه‌تر از سالیان گذشته و همراه با بحث‌های تبیینی برگزار شود.

وی با اشاره به مرکزیت و جمعیت شهرستان ارومیه که می طلبد نگاه ویژه‌ای به این شهر شود، تصریح کرد: در بحث راه و شهرسازی، استاندار آذربایجان‌غربی نگاه ویژه ای به ارومیه دارد.

عماری از راه‌اندازی و افتتاح ایستگاه راه‌آهن باری ارومیه در آینده‌ای نزدیک خبر داد و خاطر نشان کرد: راه‌اندازی ایستگاه باری راه‌آهن با تسهیل حمل و نقل کالا نوید خوبی برای واحدهای تولیدی خواهد بود.
وی با اشاره به اسکان ۱۰ هزار نفر در شهر جدید گلمان افزود: اساسنامه شهر جدید گلمان آماده و تصویب شده و هیچ محدودیتی در اعطای زمین برای احداث مراکز آموزشی، درمانی و تفریحی برای دستگاه‌های اجرایی در این شهر وجود ندارد.

وی با اشاره به ضرورت آمادگی همه دستگاه‌ها در آستانه سال جدید تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها با تمام توان و ظرفیت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی به ارومیه هستند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا