تهران

فرماندار پیشوا: شهرداری برای تبدیل پیشوا به عنوان قطب فرهنگی‌ تلاش کند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از پیشوا، ابرهیم تاجیک‌نوری فرماندار شهرستان پیشوا صبح امروز در نشست با مدیران شهری پیشوا، اظهار کرد: شوراها از ارکان نظام جمهوری اسلامی و تبلور همدلی هستند و تشکیل آنها در جهت تسریع در امور است.

وی گفت: هدف ما همدلی و همکاری با همه گروه‌های شهرستان به دور از نگاه‌های سیاسی و حزبی است.

فرماندار پیشوا افزود: امروز باید امورات منطقه را با هم‌فکری و وحدت پیش برد و با دوری از حواشی به صورت شبانه‌روزی در جهت خدمت به مردم تلاش کرد.

تاجیک نوری بیان کرد: ما به دنبال الگوسازی در کشور هستیم؛ شهرستان پیشوا باید در امور مختلف، الگوی کشوری باشد که این مهم به سادگی به دست نمی‌آید؛ شعار و هدف ما الگوسازی است و در جهت عملی شدن آن تلاش می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تبدیل پیشوا به قطب فرهنگی‌ جنوبشرق استان تهران، یکی دیگر از اولویت‌های کاری ما است.

این مقام مسئول گفت: با توجه به وجود حضرت امامزاده جعفر(ع) و ظرفیت‌های معنوی، تاریخی و انقلابی پیشوا، باید تلاش کنیم این ظرفیت‌ها را به یکدیگر پیوند داده و همه برنامه‌ها با محوریت آستان متبرک این‌ امامزاده والامرتبه برگزار شود که در این میان، نقش شهرداری بسیار‌ پررنگ‌تر از سایر دستگاه‌ها است.

تاجیک نوری افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر الگوسازی کشوری و معرفی پیشوا به عنوان قطب فرهنگی‌ را در دستور کار خود قرار دهد که تحقق این مهم برکات زیادی از جمله گشایش اقتصادی و توسعه گردشگری مذهبی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا