هرمزگان

فرمانده جدید منطقه دوم نداجا در جاسک معرفی شد

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، امیر دریادار شهرام ایرانی روز دوشنبه در مراسم معارفه و تودیع فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک اظهار‌کرد: رمز موفقیت و سربلندی در مسؤولیت و انجام ماموریت‌های محوله سرلوحه قرار دادن توصیه‌های فرماندهی معظم کل قوا در کارها می‌باشد که امیدواریم فرماندهی جدید منطقه دوم دریایی ولایت و کارکنان تحت امر با توجه با این مهم بتوانند در کارها سربلند و موفق باشند.

وی همچنین برهم افزایی هرچه بیشتر و در کنار هم بودن مسوولان و قوای سه گانه و نیروهای مسلح با بکارگیری ظرفیت‌ها با بهترین آن‌ها در جهت رفع تهدید و تحریم و توطئه دشمنان این نظام مقدس اشاره و تاکید کرد.

 

 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به بزرگترین نعمت حاکم بر این جامعه ی اسلامی که امنیت می‌باشد، اشاره کرد و از همه مهم تر حفظ و برقراری این نعمت بزرگ را به واسطه ی رهنمودهای پدرانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب دانست.

در این مراسم ناخدایکم عرشه فرامرز بمانی به عنوان فرمانده جدید منطقه دوم دریایی ولایت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران جاسک معرفی و از خدمات امیر دریادار دوم کوروش محرابی فرمانده سابق این منطقه قدردانی شد.

استان هرمزگان دارای قرارگاه مقدم نیروی دریایی ارتش و دو منطقه شامل منطقه یکم امامت دربندرعباس و دوم ولایت در جاسک است.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا