ایلام

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع): مراسم یادواره شهدای ایل خزل خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز سردار نعمان غلامی، در یادواره باشکوه شهدای ایل خزل در شهرستان چرداول در آستانه برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام با اشاره به رشادت‌های دلیرمردان در دوران دفاع مقدس گفت: عملیات ضربت ذوالفقار فقط مختص به یک روز نیست، بلکه درسی برای آزادگان دنیاست.

وی افزود: عملیات ۱۹ دی و فتح میمک فقط یک اتفاق نیست بلکه طلیعه پیروزی ملت ایران در غریبانه‌ترین شرایط و طلوع خورشید پیروزی برای ایران اسلامی است.

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: ۱۹ دی آغاز پیروزی انقلابی بود که دشمنان نمی‌خواستند وجود داشته باشد و این در شرایطی بود که با کمترین امکانات کسی باور نمی‌کرد چنین پیروزی رقم بخورد.

وی ادامه داد: اگر امروز عزت را در تمام عالم داریم و دشمن نمی‌تواند به مرزهای ما نزدیک شود ناشی از عملیات‌های دفاع مقدس و فتح میمک است.

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: امروز این اجتماع مصداق این است که شهیدان زنده هستند و راه آنها ادامه دارد و باید افتخار کنیم که بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود و این راه رونده دارد.

وی افزود: حماسه عاشورا در مقیاسی در میمک تکرار شد و امروز برگزاری مراسم یادواره شهدای ایل خزل ادامه دهنده راه شهداست.

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) تصریح کرد: در پیچ وخم‌های نبردهای بی‌امان فرهنگی جوانان این چنین کار بزرگی را رقم زدند و با این حرکت میثاق با شهدا محکم‌تر شده و توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود‌.

وی ادامه داد: کشوری که حتی سیم خاردار را از او دریغ می‌کردند پیشرفته‌ترین تجهیزات را می‌سازد و به واسطه تفکر شهداست که جبهه مقاومت تقویت شده و هیمنه پوشالی نظام استکبار برهم ریخته است.

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: امروز باید به کمک جوانان برای ایجاد انسجام و ظرفیت‌هایی که جوانان دادند برای حل مشکلات فکر کنیم و با پیوند دادن کنگره شهدا به حل مشکلات تلاش کنیم.

ناکامی آمریکا در دزدی دریایی نشانه‌ای دیگر از شکست هیمنه شیطان بزرگ است

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در این مراسم گفت: یادواره‌های شهدا یادآور حماسه دفاع مقدس با حضور پرشور مردم تجلی دیگری پیدا کرده است.

وی افزود: حماسه فرماندهان و رزمندگان دلاور در تاریخ ماندگار شده و مردم با برگزاری یادواره‌های شهدا نشان دادند که ادامه دهنده راه شهیدان هستند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: این برنامه باشکوه دریچه‌ای برای ورود به برنامه کنگره سه هزار شهید استان ایلام است.

وی ادامه داد: امروز در این برنامه همه آمدند و شکوه و اقتدار آفریدند و نشان دادند که راه شهیدان ادامه دارد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: اگر دشمن متوقف می‌شود و خفت بار از کشورها بیرون می‌شود و در مقابل انقلاب اسلامی ناکام است همه این حماسه‌ها تحت نام و یاد شهیدان است.

وی با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز و حماسی سپاه پاسداران در دریای عمان گفت: این عملیات بار دیگر منجر به شکست هیمنه شیطان بزرگ شد، ایران اسلامی همواره از حق خود محافظت کرده و اجازه دست اندازی دشمنان را به هیچ وجه نداده است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا