اردبیل

فرمانده سپاه اردبیل در نهضت کمک مومنانه؛ حاج قاسم بهترین راه تقرب به خدا را خدمت به مردم می‌دانست

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر امروز در آیین سراسری نهضت خدمات مومنانه اظهار کرد: نهضت بزرگ کمک‌های مومنانه که با تدبیر حکیمانه و نورانی مقام معظم رهبری در سراسر کشور کلید خورد، در امتداد منش و سیره ائمه اطهار(ع) و شهداست‌.

وی افزود: حاج قاسم معتقد بود بهترین راه برای تقرب به خداوند متعال خدمت به مردم است و این شهید بزدگوار تمام وجود خود را وقف انقلاب و مردم کرده بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: این نهضت تجلی باورهای دینی و فرهنگ انسان‌دوستی مردم حسینی و خیر استان است که از اوایل شروع آن در کنار بسیج و سپاه برای کمک به نیازمندان شتافتند.

وی ادامه داد: مردم‌یاری و مردمداری در اولویت ماموریت‌های بسیج و سپاه است و رزمایش کمک‌های مومنانه همچنان با اهتمام ویژه و عزم جدی در نواحی استان با مشارکت خیرین و بسیجیان تداوم دارد.

محمدی اصل ادامه داد: با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نهضت کمک‌های مومنانه از شهادت حضرت زهرا(س) تا ولادت باسعادت ایشان طی دو مرحله در کلیه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی تشریح کرد: تاکنون بیش از۱۳۰ میلیارد تومان به اشکال مختلف اعم از بسته‌های معیشتی، بهداشتی، احسان نان، لوازم‌التحریر و تبلت و گوشی هوشمند، گوشت قربانی و ساخت و تکمیل خانه‌های محروم و ارائه خدمات درمانی با مشارکت مردم خیر استان و گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت و اقشار بسیج کمک‌رسانی شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: سردار سلیمانی در تمام سختی‌ها و شرایط بحرانی اعم از سیل و زلزله در کنار مردم حضور می‌یافت و حتی در وصیتنامه خود نیز خطاب به سیاستمداران نوشته است: «احترام به مردم و خدمت به آنان را عبادت بدانید.»

انتهای پیام/۳۴۶۳/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا