Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
فرمانده سپاه عاشورا: جوانان‌مان حوصله گوش دادن به سخنرانی و شرکت در آیین‌های مذهبی را ندارند / اکنون، هرکسی هر چیزی دوست دارد، بر زبان جاری می‌کند - خبرگزاری برگزیده های ایران
سیاسی

فرمانده سپاه عاشورا: جوانان‌مان حوصله گوش دادن به سخنرانی و شرکت در آیین‌های مذهبی را ندارند / اکنون، هرکسی هر چیزی دوست دارد، بر زبان جاری می‌کند

فرمانده سپاه عاشورا: جوانان‌مان حوصله گوش دادن به سخنرانی و شرکت در آیین‌های مذهبی را ندارند / اکنون، هرکسی هر چیزی دوست دارد، بر زبان جاری می‌کند

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی بیان کرد: تکلیف امروز پاسداران و بسیجیان، رونق بخشیدن به مساجد است تا آینده انقلاب اسلامی تضمین شده و جوانان مومن و نقش‌آفرین در عرصه‌های مختلف تربیت شوند.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده روز پنج‌شنبه در دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت سپاه ناحیه مراغه تاکید کرد: اگر اخیرا نیز یک تعداد اندک ولی اثرگذار در اذهان بین‌المللی علیه آرمان‌های انقلاب شعار دادند، علت آن در دور بودن این تعداد از مساجد و بی‌اطلاعی آنان از آرمان‌های اسلام و انقلاب ریشه دارد.

به برکات انقلاب اسلامی نیز اشاره و تاکید کرد: انقلاب به ما انسانیت، شخصیت و عزت بخشید و در طول دهه مبارک فجر باید واقعیت‌های تلخ دوره پهلوی و برکات انقلاب را برای جوانان کشورمان تبیین کنیم.
وی ادامه داد: در دوره پهلوی کسی جرأت نداشت تا علیه شاه، اسراییل و آمریکا سخن بگوید تا جایی که ۴۰ سال حدود ۶۰ هزار خارجی در کشورمان جنایت کردند و صدای کسی در نیامد.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: حتی طی دوره طاغوتی بین ملت ایران مرسوم بود که می‌گفتند «دیوار موش دارد و موش گوش دارد» و اعضای خانواده هم از یکدیگر حساب می‌بردند؛ در حالی که اکنون هرکسی هر چیزی دوست دارد، بر زبان جاری می‌کند.

سردار عباسقلی‌زاده با بیان اینکه جوانان کشورمان طی سال‌های اخیر در مساجد، دانشگاه‌ها و مدارس با آرمان‌های اسلام و انقلاب تربیت شدند، بیان کرد: به همین خاطر این وضعیت پیش آمد و اکنون نقش حساس و حیاتی تربیت نسل آینده بر عهده ماست.

وی ادامه داد: امروز به دلیل کوتاهی ۳۰ سال اخیر، جوانان‌مان حوصله گوش دادن به سخنرانی و شرکت در آیین‌های مذهبی را ندارند و سپاه می‌تواند این روند را با محوریت مساجد تغییر دهد.

فرمانده سپاه عاشورا، سپاهیان و بسیجیان را به برقراری ارتباط موثر با اقشار مختلف مردمی فراخواند و بیان کرد: با بیان واقعیت‌ها به جوان و انتقال باورهای دینی و دشمن‌شناسی به آنان، بسیاری از مسایل حل می‌شود.

سردار عباسقلی‌زاده اضافه کرد: اگر بتوانیم احکام خداوند را به درستی پیاده کنیم و ملت را به سمت اهداف و آرمان‌های اسلام و انقلاب بیاوریم، رحمت خداوند نیز شامل حال ما می‌شود و انقلاب اسلامی نیز این موضوع را بارها به اثبات رسانده است.

وی به تاثیر رسانه روی جوانان نیز اشاره و بیان کرد: اگر جوانان‌مان یک هفته به جای فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه، به رسانه‌های داخلی گوش فرا دهند، بدون‌شک تحت تاثیر قرار می‌گیرند و بر همین اساس ساختگی بودن محتوای رسانه‌های بیگانه باید برای آنان تبیین شود.

وی ادامه داد: امروز حفظ اسلام و انقلاب با فرمان اعتلای ۱۰ ساله بسیج بر عهده پایگاه‌ها، حوزه‌ها، نواحی و سپاه‌های استانی است.

بیشتر بخوانید:

  • روایت آماری جانشین فرمانده کل سپاه از رخدادهای اخیر / ۶۰ مامور شهید شدند، پنج هزار مجروح / بسیاری از«یک دهم درصد مردم » شرکت‌کننده، گول خورده بودند

  • سردار نقدی: چندهزار بسیجی در اعتراضات، مجروح و شهید شدند / کاری که در دانشگاه شریف، امیرکبیر و تهران کردند، انتقام از دانشگاهیان بود

  • مقدم فر، مشاور فرمانده سپاه: با روشهای سنتی نمی توان دشمن را شکست داد / غفلت کردیم، بچه هایمان اسیر دشمن شدند / این فتنه از جنس فرهنگی – اجتماعی است

۲۱۲۱۷

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا