سیاسی

فرمانده نیروی دریایی سپاه: «قدرت واقعی» رزمندگان سپاه در میدان و «روز واقعه»، دیدنی است

فرمانده نیروی دریایی سپاه: «قدرت واقعی» رزمندگان سپاه در میدان و «روز واقعه»، دیدنی است

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری روز جمعه در یادواره ۳۱۳ شهید والامقام شهرستان کردکوی استان گلستان گفت: در حماسه بزرگ ملی «دفاع مقدس» گنج‌های نهفته‌ای مانند شهید ابراهیم هادی و بقیه شهدای دیگر وجود دارد که هر چه از آن اقیانوس بی کران ایثار و شهادت، مرواریدهای درخشان کشف و استفاده کنیم، تمام شدنی نیست و عمق زندگی شهدا آنقدر بهره‌های فراوان مادی و معنوی در پی دارد که اگر کسی مشغول آن شد، همواره رشد و تعالی می‌یابد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود : طبق آیه شریفه «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ » «هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌ اند مرده مپندار بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می ‌شوند» بنابراین شهدا زنده‌اند و برای ما دعا می‌کنند. این باور ماست چرا که در عملیات های مختلف، نقش مؤثر شهدا را در کنار خود حس می‌کنیم.

سردار تنگسیری از دوران دفاع مقدس به عنوان یک سرمایه تمام نشدنی و اصیل انقلاب اسلامی نام برد و با بر شمردن درس‌هایی از زندگی شهدا مانند ایثار، فداکاری، مقاومت، شجاعت، شهامت ، رشادت، مردم دوستی، مردم داری، گره گشایی از مشکلات، ولایتمداری، اهتمام به رعایت حدود شرعی و اقامه نماز اول وقت، اظهار داشت: شهدا جزو سرمایه‌های حیاتی ملت قهرمان و نظام اسلامی بوده و هستند، آنها همه درس های فضائل اخلاقی را با نمره عالی گذرانده‌اند و برای همه ما الگو هستند.

بیشتر بخوانید:

  • فرمانده نیروی دریایی سپاه: باید از روی جنازه ما رد شوند که بتوانند به ولایت توهین کنند / در بیش از ۹۰ درصد وصیت نامه شهدا، به «حجاب» تاکید شده

  • فرمانده نیروی دریایی سپاه : با هیچکس نه شوخی داریم و نه اهل تعامل هستیم / دشمنان و منافقان از هم گسسته و مفلوک شده اند

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا