خراسان رضوی

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با خانواده همیار محیط‌بان خوافی دیدار کرد

به گزارش برگزیده های ایران از خواف، در دیدار سرهنگ جمشید محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست با خانواده همیار محیط‌بان خوافی مرحوم «عبدالاحد سربوزی» که با همراهی سرپرست اداره کل و جمعی از کارکنان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی برگزار شد، ضمن دلجویی از همسر و فرزندان این همیار محیط‌بان فقید، از خدمات وی تجلیل شد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست در این دیدار گفت: این عزیزان که برای حراست از طبیعت، آب و خاک، هوا و گونه های جانوری و گیاهی و حیات وحش متحمل زحمات زیادی می شوند، انسان های فرهیخته، مهربان و متعصب نسبت به محیط زیست کشور هستند.

سرهنگ جمشید محبت‌خانی با اشاره به جایگاه محیط زیست و ضرورت حفاظت از آن افزود: همیاران و محیط بانان در صف مقدم حفظ محیط زیست هستند که به دور از خانه و خانواده، در سخت ترین شرایط و در دورترین نقاط به انجام وظیفه می پردازند و مرحوم عبدالاحد سربوزی نیز همیاری پرتلاش و متعصب بود که در مسیر تعقیب و مراقبت از این مواهب جان خود را از دست داد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی نیز در این دیدار با اشاره به شرایط سخت پاسگاه محیط بانی سیرخون خواف، گفت: همکاران ما با وجود این سختی ها، در این مناطق جانفشانی می کنند و مرحوم سربوزی از جمله همکارانی ارزشمندی بود که منشأ خدمات و اثرات خوبی در این منطقه شد.

مهدی اله پور با بیان اینکه ما جز پاسداری از راه شهیدان و حفظ انفال و بیت المال، راهی را انتخاب نخواهیم کرد، افزود: تمام تلاشمان را در مجموعه حفاظت محیط زیست استان، مطابق آنچه که بر ما تکلیف است، برای حمایت از خانواده این همیار جانباخته محیط زیست انجام خواهیم داد.

در این دیدار، فرمانده یگان حفاظت سازمان زیست، پس از قرائت متن پیام معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به خانواده آن همیار مجاهد، این پیام را به همسر آن مرحوم تقدیم کرد.

گفتنی است مرحوم عبدالاحد سربوزی، همیار محیطبان خوافی چندی پیش در حین مراقبت از منطقه و تعقیب شکارچیان غیرمجاز، بر اثر حادثه واژگونی موتورسیکلت به شدت مصدوم شده و جان باخت.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا