آذربایجان غربی

فرهنگسرایی جدید در منطقه ابوذر ارومیه احداث می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، به نقل از روابط عمومی ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام محمد خلیل پور در دیدار با اهالی منطقه موتورباشی(آخر خیابان ابوذر) و در مسجد شهید مهدی سلیمانی با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در تمام مناطق ارومیه و توزیع عادلانه امکانات اظهار داشت: شهرداری نسبت به ایجاد یک فرهنگسرا در محله موتورباشی(آخر ابوذر) اقدام کند و این فرهنگسرا در برنامه سال ۱۴۰۱ قرار می‌گیرد.

وی در خصوص انتقادات اهالی محله در خصوص خاموشی پارک جدیدالاحداث این منطقه افزود: خاموشی این پارک بر اثر تصمیمات ستاد کرونا است و دست مدیریت شهری نیست.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به بن بست بودن کوچه آخر ابوذر و مطالبات اهالی برای بازگشایی گفت: شهرداری ارومیه در اسرع وقت باید ضمن توافق با مالک باغچه‌ای که این منطقه را به بن بست کشانده، نسبت به تملک و آزادسازی اقدام کند.

خلیل‌پور خواستار مساعدت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نسبت به مسجد شهید مهدی سلیمانی شد و ادامه داد: مقرر شد مساعدتی که برای این مسجد از سوی اوقاف در نظر گرفته شده در اسرع وقت تخصیص یابد تا بخشی از مشکلات مسجد رفع شود.

وی تصریح کرد: موقعیت مسجد شهید مهدی سلیمانی در شرایطی است که کمک‌های مردمی به این مسجد اعطا نمی‌شود و باید دستگاه‌های متولی در تمام زمینه‌ها در این راستا پای کار بیایند و همچنین مساجد مشابه این مسجد نیز باید در برنامه‌ریزی‌های متولیان امر در اولویت قرار گیرند.

خلیل پور نبود خانه بهداشت را یکی از معضلات اساسی منطقه آخر ابوذر عنوان کرد و یادآور شد:  همچنین یک باب مدرسه برای فرزندان اهالی این منطقه باید برنامه‌ریزی و در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا