آذربایجان غربی

فرودگاه خوی تعطیل نشده است/ ابطال موقت پرواز یک شرکت هواپیمایی

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه و به نقل از روابط عمومی فرودگاه ارومیه، هادی علیلو رئیس فرودگاه خوی در این زمینه با بیان اینکه ابطال موقت پروازهای ایران ایر در فرودگاه خوی به دلیل کمبود ناوگان عملیاتی بوده است، اظهار داشت: خبر تعطیلی فرودگاه که در برخی رسانه‌ها اعلام شده است صحت ندارد و رایزنی با ایرلاین‌های مختلف برای ارائه خدمات پروازی بهتر به فرودگاه خوی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های توسعه‌ای در فرودگاه خوی، بیان کرد: طی یکسال اخیر پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در مدرن سازی سیستم‌های اطفا حریق برای افزایش ایمنی، نوسازی کامل سیستم‌های گرمایشی و هوارسان برای تکریم مسافران انجام شده است.

رئیس فرودگاه خوی در شمال آذربایجان‌غربی افزود: تعریض باند برای پذیرش هواپیماهای پهن پیکر و انتشار طرح‌های ناوبری جدید که امکان نشست و برخاست در شرایط دید کم را فراهم می‌سازد از دیگر کارها و اقدامات برای مجهز نمودن فرودگاه خوی است.

وی شروع قریب الوقوع طرح روشنایی باند باتخصیص اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی را از مهم‌ترین اتفاقات در توسعه و پیشرفت فرودگاه خوی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این اعتبار تخصیص یافته برای عملیاتی شدن به پیمانکار ذی صلاح واگذار شده است.

انتهای پیام/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا