قزوین

فرودگاه مهرآباد به الله‌آباد قزوین منتقل شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، لطف‌الله سیاهکلی، نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در جلسهٔ شورای اداری استان که صبح امروز در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین مشکل قزوین آب است، ما استان پر آب تشنه هستیم، آب فراوان داریم اما مدیریت آب دست ما نیست، ما بخش خصوصی را وارد این حوزه کردیم و اگر قرار بود به‌دنبال حل مسائلمان معطل اعتبارات دولتی می‌ماندیم اصلاً جلو نمی‌رفتیم.

وی ادامه داد: مسئلهٔ مهم دیگر مردم قزوین فرودگاه است و نبود فرودگاه برای مردم مشکل ایجاده کرده، امروز از نظر پدافندی فرودگاه مهرآباد برای تهران مشکل‌آفرین است، بهترین جا برای انتقال آن در جنوب آبیک و در الله‌آباد قزوین است، من به وزیر راه پیشنهاد داده‌ام که این اتفاق بیافتد و ضروری است این پیشنهاد پیگیری شود. 

سیاهکلی اظهار کرد: مسئلهٔ سوم ایجاد بندر خشک و استفاده از ظرفیت عالی ارتباطی قزوین، نزدیکی به منطقهٔ آزاد انزلی و خطوط ارتباطی زمینی و ریلی است، باید از این ظرفیت بزرگ استفاده کرد.

نماینده مردم قزوین تأکید کرد: قزوین از جمله استان‌هایی است که اساساً اقتصادی است، هم صنعت، هم اقتصاد و هم گردشگری و فرهنگش ظرفیت فوق‌العاده اقتصادی دارد و باید برای شکوفایی اقتصادی در قزوین اقدام عاجل کنیم و این عزم جدی امروز در قزوین وجود دارد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا