تهران

فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرری ۵۲۸ میلیون جریمه شدند

لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در ری با اشاره به تشدید بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اظهار کرد: از ابتدای سال در پی شکایت‌های متعدد مردمی طرح بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای ری بر اساس ماده ۶۸ قانون نظام صنفی و بنا بر ابلاغ اتاق اصناف ایران طرح ویژه بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای تشدید شد.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۷۵۰ مورد بازرسی از فروشگاه‌ها صورت گرفته و در حدود ۷۱ برگ جریمه تخلف برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان ری به دلیل تبلیغات خلاف واقع و گران‌فروشی از سوی بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری صادر شده و ارزش ریالی جرایم تاکنون در حدود ۵۲۸ میلیون ریال است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری با اشاره به تخلفات متعدد این واحدها تصریح کرد: تقلب، ارائه کالاهای تاریخ گذشته، مغایرت قیمت و تبلیغات خلاف واقع از جمله تخلفات این فروشگاه‌ها است که از سوی بازرسان شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذی‌ربط ارجاع می‌شود.

ستاره با بیان اینکه اغلب تخفیفات این فروشگاه‌ها واقعی نیست خاطرنشان کرد: مردم در خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای نسبت به قیمت کالا پس از ارائه فیش دقت داشته باشند زیرا غالباً قیمت نهایی کالا پس از خرید با اعمال تخفیفات از سوی فروشگاه از قیمت مصرف کننده روی کالا بیشتر منظور شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا