اخبار ورزشی

فروش لیست تیم‌ملی برای ریاست بر هیات فوتبال تهران؟

فروش لیست تیم‌ملی برای ریاست بر هیات فوتبال تهران؟

سپهر ستاری: انتخابات هیات فوتبال تهران روز سه‌شنبه در حالی برگزار می شود که حاشیه ها به اوج خود رسیده؛ از انواع و اقسام شایعات برای تزکیه کردن کاندیدا گرفته تا وعده پست و مقام و میز و صندلی ریاست!

اما انتشار یک فایل صوتی در روز گذشته جنجال تازه ای را به راه انداخته است.فایلی منتسب به یکی از کاندیدا و البته یکی از آدم‌های نزدیکش!

در این فایل صوتی که آدم نزدیک به فرد مورد نظر در تماس با یکی از رییس هیات ها به او پیشنهادهایی می دهد که آدم از تعجب شاخ در می آورد. مثل دعوت از بازیکنان به تیم ملی برای حضور در جام جهانی نوجوانان

اگر این فایل صوتی حقیقت داشته باشد اتفاق تلخی برای فوتبال تهران است؛کاندیدای سرشناس که اتفاقا در این فایل صوتی با او تماس گرفته می شود و قول و قرار تماس مجدد را هم می گذراند هر آنچه در این سال ها برای خودش رشته بود را پنبه خواهد کرد.

صحت و سقم فایل صوتی که نسخه ای از آن در اختیار برگزیده است با مراجع ذیصلاح است و چه خوب است که ورود آنها هر چه زودتر اتفاق بیفتد تا جلوی اتفاقات ناگوار گرفته شود. آقایان برای رسیدن به صندلی هیات فوتبال دارند دست به هر کاری می زنند و دارند کارهایی می کنند که برای فوتبال تهران نگران‌کننده است.

۲۵۸۲۵۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا