لرستان

فریبا ولی‌پور سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری لرستان شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، استاندار لرستان با صدور حکمی فریبا ولی پور عالم را به عنوان سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری منصوب کرد.

در این حکم آمده است؛

سرکار خانم فریبا ولی پور عالم

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد و تجربیات سرکار عالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری» منصوب می‌گردید.

اتخاذ تمهیدات لازم به منظور مشارکت فعال و اثربخشی زنان در عرصه فعالیت های مختلف، تلاش در جهت تحکیم و تعالی بنیان خانواده، شناسایی، پیگیری و تسهیل مسائل و مشکلات حوزه زنان از جمله مواردی است که انتظار دارد با استعانت از درگاه ایزد منان و اهتمام به عدالت محوری، فسادستیزی و قانون مداری سعی و کوشش نمایید.

توفیق روز افزونتان را در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و اجرایی شدن سیاستهای دولت مردمی ظل توجهات حضرت ولی عصر ( عجل الله) و تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

فرهاد زیویار 

استاندار لرستان

لازم به توضیح است دکتر فریبا ولی پور عالم دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی، عضو هیات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان استان، عضو کارگروه تحول بنیادین فرهنگیان لرستان، عضو شورای راهبردی هیأت فرهنگی افق ظهور، عضو تشکل های دانشجویی و فارغ التحصیلان (دانشگاهیان انقلابی) لرستان، دارای ۲۰ سال سابقه کار در آموزش و پرورش بوده و تالیف ۱۸ مقاله علمی و علمی پژوهشی و چند تالیف در حیطه فرهنگ و ادبیات بومی استان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا