اصفهان

فریدون‌‌شهر سفیدپوش شد/ بارش برف و باران در محورهای غربی استان اصفهان+ فیلم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، با ورود سامانه بارشی از شب گذشته به استان اصفهان، مناطق غربی این استان شاهد نازل شدن رحمت الهی هستند و این موضوع باعث خوشحالی مردم و به ویژه کشاورزان شده است.

بر این اساس بارش برف و باران که از شب گذشته آغاز شده، باعث سفیدپوش شدن شهر فریدون‌شهر شده است و همین موضوع باعث لغزندگی معابر و کندی رفت و آمد در این شهر شده است.

بارش باران همزمان در شهرستان‌های فریدن، بوئین‌میاندشت و چادگان نیز گزارش شده است و در ارتفاعات این شهرستان‌ها دانه‌های برف لطافت خاصی به زمین تشنه آن دیار داده‌اند.

بنابر اعلام مرکز کنترل راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در حال حاضر استان اصفهان در محور الیگودرز – بویین میاندشت  بارش برف و در آزادراه امیرکبیر بارش باران گزارش شده است.

 

 

همچنین کلیه محورهای داران، چادگان، تیران، لنجان و گلپایگان بارش باران را شاهد هستند و محور دامنه – خوانسار شاهد بارش برف است و رفت و آمد در این مسیر به کندی صورت می‌پذیرد.

محور شهرکرد – زرین شهر در محدوده تونل رخ  نیز شاهد بارش باران است و در محور سمیرم – شهرضا بارش پراکنده باران گزارش شده است.

به گزارش برگزیده های ایران، نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج متناوب از روی استان طی سه روز آینده می‌باشد و میزان بارش در ۲۴ ساعت گذشته در استان اصفهان در فریدون‌شهر ۶.۲ میلی‌متر باران و یک سانتی‌متر برف، بوئین میاندشت ۲.۸، داران ۱.۹، چادگان ۱.۲، گلپایگان ۱.۱، خوانسار یک و مبارکه، نجف‌آباد، زرین‌شهر، سمیرم و شهر اصفهان زیر یک میلی‌متر بارش گزارش شده است.

 

 

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا