اصفهان

فضای دانشگاه‌ها متفاوت از شرایط کشور نیست

محمدحسین رامشت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اصفهان در خصوص فضای مدیریتی جدید کشور اظهار داشت: فضای اداری کشور منوط به این است که چه گروه یا تفکری وظیفه اجرا در کشور را به عهده دارند؛ در دوره گذشته آقای روحانی مدیریت کشور را در دست داشت که دارای تفکرات خاص و طرفدار نظام گردش سرمایه بود و طبق همین مورد ادارات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی همان سیاست را دنبال می‌کرد.

رئیس سابق دانشگاه اصفهان با اشاره به شرایط فعلی کشور توضیح داد: اکنون که فضای سیاسی کشور تغییر پیدا کرده است، همان فضا به بسیاری از ادارات، مدیران و عملکرد مؤسسات تسری پیدا خواهد کرد.

وی تأکید کرد: مهم‌ترین تغییری که در این دوره اتفاق خواهد افتاد این است که مدیرانی در فضای جدید انتخاب می‌شوند، که با شرایط جدید سازگاری دارند و موضوع بعیدی نیست که با تغییر مدیریت دانشگاه شاهد تغییر فضای رفتاری و عملکردی باشیم.

رامشت در انتها در خصوص فضای دانشگاه‌ها در دولت جدید یادآور شد: دانشگاه‌ها فضایی جدا از فضای سیاسی کل کشور نیستند و همان اتفاقات و تغییراتی که در فضای فکری و عملکردی کشور رخ می‌دهد در سازمان‌های مختلف از جمله‌ دانشگاه‌ها نیز رخ خواهد داد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا