چهارمحال و بختیاری

فضای شهری شهرکرد رنگ و بوی دیگری گرفت/ نصب تندیس سردار سلیمانی در ورودی شهر

اکبر ایازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در چند روز پیش رو پنج مناسبت دهه فاطمیه، اولین سالگرد رحلت علامه مصباح یزدی، دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، دهه بصیرت و میثاق امت و استقبال شهدای گمنام را خواهیم داشت که مدیریت شهری همه توان خود را برای فضاسازی شهری به کار گرفته است.

مدیر ارتباطات شهری شهرداری شهرکرد افزود: همزمان با دهه دوم فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی هشت شهید گمنام با محوریت بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مهمان استان خواهند شد که مسیر تشییع این شهدا فضاسازی شده است.

وی ادامه داد: همچنین تندیس سردار سلیمانی در ارتفاع ۶ متر آماده شده است که ۱۳ دی‌ماه در بوستان حاج قاسم سلیمانی واقع در ورودی شهر نصب خواهد شد.

ایازی بیان کرد: پرچم تمامی ۹۰ پایه پرچم ایستاده اطراف و ورودی شهرها بروزرسانی و پرچم‌های جدید نصب شد.

وی اظهار داشت: ۳۰ بیلبورد شهری نیز به این مناسبت‌ها اختصاص یافته و با تصاویری تلفیقی از سردار سلیمانی با جملات مقام معظم رهبری پیرامون این شخصیت مزین شده‌اند.

مدیر ارتباطات شهری شهرداری شهرکرد ادامه داد: ورودی‌های شهر نیز با همکاری سپاه ناحیه مقاوت و بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از سه طرف غرب، شرق و جنوب مناسب‌سازی شده است.

وی در پایان گفت: همچنین ۴ تابلو پازلی میدان امامزاده دو خاتون، دامپزشکی، میدان معلم و بلوار کاشانی نیز با این مناسبت‌ها فضاسازی شده است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا