خراسان شمالی

فضای مجازی باید فضای امید و مطالبه مستند باشد

به گزارش برگزیده های ایران از بجنورد، حجت‌الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان شیروان با گرامیداشت دهه بصیرت، یوم الله ۱۹ دی را زمینه ساز ظهور انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: دو ویژگی در قیام خونین مردم قم در ۱۹ دی سال ۵۷ وجود داشت که امروز هم برای تداوم و اقتدار انقلاب بدان نیازمندیم.

وی گفت: اول بصیرت مردم، آن زمانی که در دفاع ارزش‌های اسلامی در خیابان حاضر شدند و اگرچه بسیاری از مردم به شهادت رسیدند ولی اعتراض خود را حکومت ننگین پهلوی اعلام کردند و همین حرکت بصیرانه مردم قیام های متعدد و در نهایت شکل گیری انقلاب اسلامی را به دنبال داشت و دومین ویژگی قیام ۱۹ دی قیام برای دفاع از دین و مرجعیت بود.

امام جمعه شیروان با تاکید بر لزوم خدمتگزاری مسئولین به مردم به سه نکته تاکید کرد و افزود: مسئولان بالاخص نهادهای خدمات رسان برنامه ثابت و مستمر ملاقات مردمی داشته باشند، حضور مسئولان در حاشیه نماز جمعه عمومی به صورت ثابت و مستمر مطلوب است و مسئولان خدمات و کارهای انجام شده را به اطلاع مردم برسانند.

وی تاکید کرد: نکته سوم ضرورت ساماندهی فضای مجازی و مطالبه‌گری است‌، فضای مجازی باید فضای امید و نشاط اجتماعی و کمک به کار و تلاش بیشتر و مطالبه مستند باشد اما اگر فضای مجازی تبدیل به فضای تخریب، توهین و دلسرد کردن مردم گردید، حق و باطل مخلوط خواهد شد.

حجت‌الاسلام تکمیلی در پایان از نبودن سونوگراف زن در شهرستان شیروان انتقاد و از مسئولین تقاضا کرد به سرعت این مشکل را پیگیری و مرتفع سازند.

انتهای پیام/ن


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا