ایلام

فعالیت مجدد ۲۸ جایگاه عرضه سوخت در استان ایلام/ امکان سوخت‌گیری با کارت در ۷ جایگاه

علی‌اصغر چاغروندی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار کرد: تاکنون ۲۸ جایگاه عرضه سوخت در استان ایلام فعال شده است که از این تعداد ۷ جایگاه به صورت هوشمند در مدار قرار گرفته است.

وی گفت: روند فعال‌سازی جایگاه‌ها به تدریج تا فعال شدن تمامی جایگاه‌ها در این استان ادامه دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام افزود: استان ایلام دارای ۴۸ جایگاه عرضه فرآورده نفتی بنزین و نفت گاز است که این جایگاه‌ها از ظهر دیروز پس از ایجاد مشکل در شبکه سوخت هوشمند از مدار خارج و موجب غیرفعال شدن آن‌ها شد.

چاغروندی افزود: تا عصر امروز تمامی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در منطقه ایلام به مدار برمی‌گردند و سوخت‌گیری به تدریج عادی شود.

وی تصریح کرد: هم اکنون جایگاه عرضه سوخت در شهر میمه، جایگاه ریزه بندی و سیفی در شهر ایلام، جایگاه عرضه سوخت مرادخانی در ملکشاهی، جایگاه صالح آباد و سه راهی جندالله و جایگاه آسمان آباد به صورت هوشمند در مدار قرار گرفته‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام افزود: ۱۰ گروه فنی دیگر امروز هم کار نصب تجهیزات را در جایگاه‌های سوخت استان ایلام انجام خواهند داد اگر مردم در جایگاه‌های سوخت با عدم عرضه بنزین روبرو شدن با شماره ۱۹۶ به صورت گویا شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا