گیلان

فعالیت واحدهای صنفی منوط به تزریق واکسن کرونا است

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، محمود قاسم نژاد امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ستاد کرونا در مصوبات خود به مشاغل آسیب‌دیده در کرونا نگاه ویژه‌ای داشته است، اظهار کرد: کرونا باعث تعطیلی و آسیب رساندن به بسیاری از مشاغل شده و از این رو ستاد مبارزه با کرونا در کشور و گیلان توجه ویژه به کمک رساندن و ارائه تسهیلات مناسب به این قشر از جامعه داشته است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات ویژه گردشگری در گیلان گفت: در ایام کرونا مشاغل گردشگری با بیشترین آسیب مواجه شده‌اند، لذا افرادی که تسهیلات خدمات گردشگری دریافت کردند تا پایان سال جاری فرصت دارند تا قسط‌های خود را پرداخت کنند.

به گفته جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان صاحبان این واحدهای صنفی تا پایان آذرماه مهلت‌دارند تا مالیات خود را پرداخت کنند.

 قاسم نژاد از انجام واکسیناسیون صاحبان واحدهای صنفی در گیلان خبر داد و افزود: در روزهای کرونایی برخی از واحدهای صنفی بدون تعطیلی به مردم خدمات رفاهی ارائه می‌دادند لذا در گیلان آمادگی لازم به‌منظور واکسینه کردن این قشر از جامعه وجود دارد لذا اتحادیه‌ها و اصناف باید صاحبان واحدهای صنفی را به تزریق واکسن ترغیب و تشویق کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت واحدهای صنفی منوط به دریافت واکسن کرونا است، تصریح کرد: اگر واحدهای صنفی به هر دلیلی از تزریق واکسن کرونا امتناع کنند از فعالیت آن واحد صنفی توسط ستاد مدیریت کرونا گیلان ممانعت به عمل می‌آید.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه و مدیریت کرونا مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در رشت و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا