تهران

فعالیت ۳۱۸ گروه جهادی در شهرری/ بسیجیان ۹ میلیون قطعه ماسک تولید کردند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ری، سرهنگ روح الله قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) ری در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بسیجیان همواره کنار مردم هستند و در ایام شیوع کرونا نیز در کنار مردم، مسؤولان و کادر درمان قرار گرفته و خدمات شایسته ای از جمله تولید مواد ضد عفونی و ماسک، بحث غربالگری و اجرای طرح شهید سلیمانی انجام دادند.

وی با اشاره به راه اندازی کارگاه‌های متعدد تولید ماسک، پس از شیوع کرونا گفت: تا کنون ۹ میلیون قطعه ماسک توسط بسیجیان شهرری در کارگاه‌های مختلف تولید و توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) ری با بیان اینکه تاکنون ۲۲۵ هزار بسته معیشتی در شهرری تهیه و توزیع شده است، افزود: رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه طی چندین مرحله توسط بسیجیان برگزار شده است.

قنبری اضافه کرد: کمک‌های نقدی، توزیع بسته‌های لوازم التحریر و تبلت‌های دانش آموزی، برگزاری اردوهای مختلف، اعزام تیم‌های پزشکی و تهیه جهیزیه برای زوج های کم برخوردار از دیگر فعالیت‌های بسیجیان ری بوده است.

وی در خصوص همکاری بسیج برای راه اندازی مراکز واکسیناسیون بیان کرد: سه مجموعه مرکز واکسیناسیون در شهرری در سالن ورزشی شهید مدرس، فرهنگسرای ولا و میدان معلم که یک ماه از فعالیت آن می‌گذرد در حال انجام خدمات است که با همکاری شبکه بهداشت این مراکز فعالیت می‌کنند.

قنبری با بیان اینکه در حوزه رزم و گردان‌های بسیج در شهرری شرایط خوبی داریم و در تعامل با نهادهای امنیتی هستیم، افزود: در اجرای برنامه‌های ایام الله از ابتدای سال فعالیت‌های ازجمله مناسبت‌های سوم خرداد، ایام ولادت امام زمان(عج)، روز قدس، مراسم ارتحال امام(ره)، مراسم ۱۵ خرداد، انتخابات در حوزه بصیرتی و امنیتی، دهه کرامت، یادواره‌های موضوعی، هفته دفاع مقدس، ۱۳ آبان و برنامه‌های هفته بسیج فعالیت داشته ایم.

وی ضمن تشریخ مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرری تصریح کرد: امسال همزمان با گرامیداشت هفته بسیج ۳۵۰ برنامه در قالب ۸۵ عنوان در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و ناحیه شهرری اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) ری در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون، ۳۱۸ گروه جهادی در ری فعالیت می‌کنند و خدماتی نظیر تعمیر و بازسازی منازل افراد کم برخوردار، اشتغال زایی و تهیه ۲۲۵ هزار بسته معیشتی در ایام کرونا را انجام داده‌اند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا