سمنان

فعالیت ۹۰ اندیشکده بسیج اساتید در کشور/ استادان بسیجی‌ به کمک دولت می‌آیند

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، وحید آرایی، معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و در حضور مسؤولان کانون‌های بسیج اساتید استان سمنان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: سه وظیفه اصلی بسیج اساتید بر مبنای نهضت استادی از زمان تأسیس این نهضت در سال ۱۳۸۰، معرفت افزایی، بصیرت‌دهی سیاسی و نقش سیاسی یا دانشگاه معطوف به مسأله است.

وی هدف کلی نهضت استادی بسیج را ایجاد نهضت تولید علم نافع، کشف ظرفیت‌های کشور و ارائه پاسخ به نیازهای انقلاب اسلامی و استفاده از استعداد مرجعیت اساتید بسیجی برای شبکه‌سازی و انسجام‌بخشی در قالب جبهه علمی فرهنگی نیروهای انقلاب اسلامی برشمرد.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به اینکه آگاهی سیاسی درست ایجاد کردن در دانشجو بسیار مهم است، افزود: باید در دانشگاه آرمان‌ها و اهداف نظام و انقلاب اسلامی انتقال یابد.

آرایی با اشاره به ارتباط بسیار مهم و تأثیرگذار دانشگاه و صنعت گفت: دانشگاه باید بداند مطالبات جامعه و اولویت‌های نظام و انقلاب چیست و بر اساس آنها حرکت کند.

وی گفت: بسیج توانمندی‌های تحسین‌برانگیز و شگرفی را به نمایش گذاشته و به اعتراف همگان مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب و کشور شده است.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور از فعالیت ۹۰ اندیشکده در کشور ذیل کانون‌های بسیج اساتید خبر داد و گفت: مراکز آموزش عالی، پژوهشی و اندیشکده‌های بسیج اساتید در سراسر کشور برای کمک و مشاوره به دولت سیزدهم آمادگی کامل دارند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا