ایلام

فعالیت ۱۴ باب کتابخانه روستایی در ایلام

سمیه حیدری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام به عضویت بیش ‌از ۲۴ هزار نفر در سال ۹۹ در کتابخانه‌های سطح استان اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۰ با توجه به تعطیلی‌های مداوم امکان تمدید یا عضوگیری جدید میسر نبوده، اما اکنون علاقه‌مندان می‌توانند جهت تمدید عضویت و عضوگیری جدید به کتابخانه‌ها مراجعه کنند.
 
وی در ادامه به فعالیت ۱۴ کتابخانه روستایی در استان اشاره کرد و افزود: این کتابخانه‌ها دارای فضا‌های استاندارد و تجهیزات مناسب هستند و خوشبختانه استقبال از کتابخانه‌ها در مناطق روستایی بسیار مطلوب است و در روستا‌های با جمعیت ۲ هزار و ۵۰۰ نفر تلاش شده نسبت‌ به ایجاد کتابخانه اقدام شود.
 
مدیرکل امور کتابخانه‌های ایلام به اجرای طرح پیش‌خوان کتاب از سال ۹۰ در روستا‌های کمتر از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اشاره کرد و بیان داشت: پیش‌خوان کتاب در ۱۱ روستا با استقرار تجهیزات کتابخانه‌ای به علاقه‌مندان در روستا‌ها ارائه خدمات انجام شود.
 
حیدری اضافه کرد: اخیراً در روستای چم‌ژاو دره‌شهر و همچنین روستای فرخ‌آباد دهلران پیش‌خوان کتاب ایجاد شده‌ و در هفته کتاب و کتاب‌خوانی نیز پیش‌خوان کتاب مدرسه چشمه کبود نیز افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا