کهگیلویه و بویراحمد

فعالیت ۵۳ واحد بهره بردار فعال در شهرک های صنعتی گچساران

سید هاشم موسوی جهان آباد در گفت و گو با خبرنگار فارس درگچساران اظهار کرد: در دو شهرستان گچساران و باشت شهرک های صنعتی فعال است که شهرک صنعتی خان احمد باشت افزون بر ۱۰۰ هکتار می باشد.

وی بیان کرد: برای شهرک صنعتی خان احمد باشت حدود ۴۵ قرارداد وجود دارد وامید می رود که با تکمیل و شروع فعالیت ها به یکی از شهرک های صنعتی خوب کشور تبدیل شود.

مدیرعامل شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی خان احمد باشت به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: حدود ۶۰ درصد از شهرک صنعتی خان احمد باشت واگذار شده و به دنبال تکمیل عملیات زیر سازی و توسعه آن هستیم.

موسوی جهان آباد عنوان کرد: در گچساران افزون بر ۵۳ واحد بهره بردار فعال وجود دارد که از این تعداد ۱۱ واحد در ناحیه صنعتی امام زاده جعفر و مابقی در شهرک صنعتی چهاربیشه می باشد.

وی گفت: ۲۹ واحد بهره بردار راکد در ناحیه  صنعتی ناصرآباد( امام زاده جعفر) و  شهرک صنعتی گچساران وجود دارد، پایش و برنامه ریزی های لازم برای بازگرداندن  به چرخه صنعت آنها توسط شرکت شهرک های صنعتی با هماهنگی های دستگاه های مرتبط  انجام شده است.

مدیرعامل شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: عمده مشکلات این واحدهای راکد مالی و قدیمی بودن ماشین آلات و امکانات آنها است.

موسوی جهان آباد بیان کرد: تمام مشکلات آنها را بررسی کرده و مشکلات زیر ساختی را مرتفع کردیم.

وی افزود: در گچساران و باشت هیچ واحد تولیدی به خاطر نداشتن امکانات زیر ساختی در شهرک های صنعتی این دو شهرستان تعطیل نیستند.

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا