کهگیلویه و بویراحمد

فعالیت۳۸۰ نفر از کارکنان شرکت نفت گچساران به صورت حجمی

آیت اله ارمغانی در حاشیه نشست کمیسیون کارگران گچساران در گفت و گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهارکرد: از مسئولین انتظار می رود تا مشکل پرداخت نشدن بیمه کارگران فعال در سد چم شیررا مرتفع کنند.

 

وی بیان کرد: ۳۸۰ نفر از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران پس از سال ها خدمت همچنان به صورت قرارداد حجمی فعالیت می کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تلاش برای تبدیل وضعیت این کارگران نیز در دستور کار متولیان قرار دارد.

ارمغانی فرد عنوان کرد: افزون بر ۵ ماه حقوق ۸۰۰ الی ۹۰۰ نفر از کارگران فعال سد چم شیر به تاخیر افتاده که با پیگیری های انجام شده قرار شده است حداقل حقوق ۲ ماه این کارگران در چند روز آینده پرداخت شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای بهره برداری از پتروشیمی گچساران در سال آینده، گفت: جذب نیرو براساس آزمون با اولویت نیروهای بومی از برنامه های جدی مسوولان برای بکارگیری نیرو درمجتمع پتروشیمی گچساران است.

 مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: تلاش می شود تا مشکلات کارگران به صورت قانونی مرتفع شده تا حقی از آنها ضایع نشود.

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا