Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
فقط شهاب سنگ از آسمان نبارید!/ استانداران کارپرداز هستند! - خبرگزاری برگزیده های ایران
آذربایجان شرقی

فقط شهاب سنگ از آسمان نبارید!/ استانداران کارپرداز هستند!

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان‌شرقی با حضور وزیر کشور اظهار کرد: بنده سه سال استاندار بودم و از رئیس جمهور تشکر می‌کنم که احکام استانداران را شخصا امضا می‌کنند که بسیار مهم است.

وی افزود: استانداران زیرمجموعه وزیر کشور هستند ولی وقتی احکام آنها به عنوان نمایندگان ارشد دولت در استان توسط شخص رئیس جمهور امضا می‌شود همه دستگاه‌ها را وادار به تعامل می‌کند.

پورمحمدی اذعان داشت: امیدوارم روزی همانطور که رؤسای جمهور کابینه خود را انتخاب می‌کنند، استانداران هم بتوانند در استان متبوع مدیران دستگاه‌های مختلف را انتخاب کنند. 

استاندار پیشین آذربایجان‌شرقی بر لزوم افزایش اختیارات استانداران تاکید و یادآور شد: ۸۵ درصد بودجه در اختیار وزارتخانه‌هاست و ما اینجا بیشتر کارپرداز هستیم.

وی ادامه داد: اگر راه‌آهن تبریز – میانه به طلسم افتاده بود و ما این طلسم را شکستیم و تا ایستگاه خاوران رساندیم، بیشتر به این دلیل بود که طولانی شدن روند اجرای چنین پروژه‌هایی به نفع همه به‌جز مردم است.

پورمحمدی، حجت‌الاسلام آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان را پشتوانه‌ای قوی برای مدیران استان خواند و افزود: سردار خرم دلسوز، شیفته خدمت و عاشق ولایت هستند و انتصاب ایشان را به سمت استانداری آذربایجان‌شرقی  تبریک عرض می‎‌کنم.

این مسوول ادامه داد: در دوران پرفراز و نشیبی داشتیم و با همه بلایای طبیعی مثل کرونا، آتش‌سوزی، زلزله، سیل، طوفان و غیره در مواجهه بودیم و همانطور که قبلا هم گفته‌ام در دوران مسوولیت ما فقط شهاب سنگ از آسمان نبارید!

وی تصریح کرد: با همه این اوصاف استان ما یکی از امن‌ترین‌های استان‌های کشور است و سالم‌ترین انتخابات را داشتیم و حتی یک صندوق ما هم باطل نشد.

پورمحمدی با اشاره به تصویب سند آمایش و سند تدبیر توسعه استان یادآور شد: همواره سعی داشته‌ایم کار را با برنامه و مشاوره پیش بریم.

استاندار پیشین آذربایجان‌شرقی ادامه داد: آذربایجان شرقی یک مجمع مشورتی با ۱۴۰ عضو در تهران دارد که  نمایندگان، استانداران، وزرای ادوار مختلف و در راس آن نماینده ولی فقیه حجت‌الاسلام آل‌هاشم در این مجمع عضو هستند.

وی، وضعیت اقتصاد کشور را قمر در عقرب دانست و ابراز کرد: در چند سال گذشته صادرات استان بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته و ۲۰۰ واحد تولیدی راکد استان مجددا شروع به فعالیت کردند؛ نرخ بیکاری استان نیز از ۱۰.۴ به ۷.۴ درصد رسیده است.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶/س/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا