اخبار ورزشی

فلومیننزه؛ علاقه‌مند به خرید مدافع ۳۹ ساله چلسی

فلومیننزه؛ علاقه‌مند به خرید مدافع ۳۹ ساله چلسی

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، باشگاه فلومیننزه برزیل که هفته پیش موفق شد با شکست بوکاجونیورز آرژانتین به عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیبرتادورس (لیگ قهرمانان آمریکا جنوبی) برسد، از بازگشت تیاگو سیلوا به این تیم برزیلی استقبال می‌کند، مدافعی که قرارداد فعلی‌اش با چلسی در پایان فصل جاری منقضی می‌شود و بعید به نظر می‌رسد قراردادش هم تمدید شود.

ماریو بیتنکورت رئیس باشگاه فلومیننزه درباره احتمال تلاش این باشگاه برای بازگرداندن مدافع ۳۹ ساله چلسی به این تیم برزیلی گفت: من همچنان تمایل دارم  تیاگو سیلوا را به فلومیننزه بازگردانم، چون او بازیکنی برجسته است، با توجه به سن بالایش هنوز عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش می‌گذارد و از همه مهمتر یک فلومیننزه‌ای است. مطمئن هستم که تیاگو روزی می‌تواند دوباره برای ما بازی کند.

اقدام خرابکارانه پورتویی‌ها در خانه سرمربی پیشین چلسی

تیاگو سیلوا که ۱۱۳ بازی ملی با پیراهن برزیل در کارنامه‌اش به ثبت رسیده، فوتبال خود را در سال ۱۹۹۸ در آکادمی باشگاه فلومیننزه آغاز کرد و پس از دو سال حضور در این آکادمی از این تیم جدا شد. او در ادامه در سال ۲۰۰۶ به فلومیننزه بازگشت و پس از سه فصل خوب در این تیم راهی میلان شد و در ادامه نیز برای تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و چلسی هم بازی کرد.

مدافع برزیلی چلسی این فصل در ۱۱ بازی برای آبی‌پوشان لندنی به میدان رفته است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا