قم

فوتسال قم در آستانه سقوط / فردوس برای ششمین بار متوالی باخت

به گزارش برگزیده های ایران از قم، در شرایطی که هشت هفته از بازی‌های فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سپری شده، تیم فوتسال فردوس قم همچنان روی نوار ناکامی قرار دارد و با قبول ششمین باخت متوالی این فصل در پایین جدول رده‌بندی از وضعیت بسیار بدی برخوردار است.

فردوس قم که این روزها عملا تیمی از هم گسیخته شده نشان می‌دهد و بر خلاق انتظار مسیر سقوط را در پیش گرفته، ۶ هفته متوالی است که در لیگ برتر فوتسال ایران به حریفان خود می‌بازد تیمی که حتی کادر فنی خود را تغییر داده اما این روزها با عملکرد این تیم آبروی فوتسال زیر سئوال رفته است.

ششمین شکست فردوس در ۸ هفته

تیم فوتسال فردوس قم در هشتمین هفته رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مقابل تازه وارد به لیگ برتر یعنی راگا شهرری صف‌آرایی کرد، دیداری که کسب امتیاز برای فردوس از نان شب واجب‌تر بود تا این تیم از بحران خارج شود اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه فردوس را به قعر چاه فرستاد.

این مسابقه در سالن اختصاصی تیم راگا به انجام رسید اما بازی در خانه و میهمانی حریفان برای فردوس ناکام، دست و پا بسته و ضعیف چندان تفاوتی ندارد، زیرا نماینده فوتسال قم همانند بازی‌های قبل که به راحتی به حریفان باخته بود، در این دیدار نیز شکست خورد و بار دیگر ناتوانی خود را نشان داد.

نگرانی قمی‌ها از آینده فردوس

در شرایطی این بازی برای نماینده فوتسال قم  با اهمیت بود، اما ثبت یک باخت دیگر در کارنامه فردوس قمی‌های علاقمند به فوتسال را به شدت نگران کرد، قمی‌هایی که سرگرمی و دلخوشی دیگر جز فوتسال ندارند، به ویژه اینکه کرونا هم دو سالی است که مانع حضور آنها در سالن و حمایت از تیم شهرشان هم شده و آنها را از این وضعیت فردوس به شدت کلافه کرده است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فردوس قم با ضعیف‌ترین عملکرد دفاعی، در مکان یازدهم جدول ۱۴ تیمی بازی‌ها قرار گرفت در حالی که تنها دو امتیاز با تیم آخر جدول یعنی شهروند ساری و سه امتیاز با تیم رده سیزدهم لیگ برتر یعنی حفاری اهواز فاصله دارد.

نماینده فوتسال قم با ۲ برد، بدون تساوی، ۶ باخت، ۱۴ گل زده، ۳۰ گل خورده، تفاضل گل منفی ۱۶ و ۶ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی ایستاده، در حالی که با این تعداد گل خورده بین تمام تیم‌ها بدترین آمار دفاعی را دارد و با این تعداد گل زده ششمین تیم ضعیف لیگ برتر از نظر گلزنی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/۷۸۰۰۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا