هرمزگان

فولاد هرمزگان ۱۰۰۰ چادر تحویل هلال احمر داد

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، شامگاه جمعه و در قالب مراسمی مختصر در جمعیت هلال احمر هرمزگان، فولاد هرمزگان به عنوان اولین مجتمع صنعتی مستقر در هرمزگان محموله بزرگ ۱۰۰۰ چادر و ۲ هزار بسته امدادی را تحویل هلال احمر هرمزگان کرد.

عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در این مراسم با اشاره به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی مستمر از سوی فولاد هرمزگان، بیان داشت: از همان دقایق اولیه پس از زلزله ضمن بسیج امکانات و نیروهای فنی، ضمن اعزام تیمهای فنی و برق به رفع ایرادات شبکه در مناطق زلزله‌زده اقدام و همین طور در ارسال تجهیزات سنگین آواربرداری از طریق شرکت زیرساخت اقدام و امروز نیز یکهزار چادر و دو هزار بسته بهداشتی برای زلزله‌زدگان به هلال احمر تحویل شد.

 

سلحشور مدیرکل هلال احمر هرمزگان و احمد مرادی نماینده مردم نیز در اظهارات جداگانه‌ای از پیش‌قراولی فولاد هرمزگان در کمک به مناطق زلزله‌زده تقدیر کردند.

دوستی استاندار هرمزگان هم در این مراسم گفت: در روزگار دنیایی شدن امور، تلاش شما اعضای هلال احمر و همین طور خانواده بزرگ فولاد هرمزگان برای خدا و برای خدمت به مردم جای تقدیر دارد.

وی عنوان کرد: زلزله خسارات زیادی به مردم زده است و ضربه بزرگی به مردم خورده و ما برای ساخت این ساختمان‌ها و جبران خسارات به بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که دولت تنها ۲۷۰ میلیارد تومان از این اعتبار را به صورت بلاعوض تأمین می‌کند و ۵۴۰ میلیارد تومان آن را مردم باید تأمین کنند و این خیلی برای مردم سخت است و لذا نمی‌شود مردم و فرزندان‌شان را مقروض بانک‌ها و قسط کنیم و این میان به حمایت صنایع نیاز داریم.

وی تاکید کرد: هم نمایندگان و هم نماینده ولی فقیه در استان و هم سپاه و هم صنایع را خدای متعال به گونه‌ای چیده که همگی با اخلاص هستند و می‌توانیم با هم و کنار هم تحول بزرگی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا