Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
فکرش را نمی‌کنید که این کیسه‌های سفید چقدر کارآمد هستند! - خبرگزاری برگزیده های ایران
علمی و فناوری

فکرش را نمی‌کنید که این کیسه‌های سفید چقدر کارآمد هستند!

فکرش را نمی‌کنید که این کیسه‌های سفید چقدر کارآمد هستند!

به گزارش خبرگزار برگزیده های ایران، نام مواد داخل کیسه ها سیلیکاژل است و سیلیکاژل رطوبت را جذب می کند. این بدان معناست که وقتی کفش یا بسته دیگری سفارش می‌دهید، کیسه‌های ژل سیلیکا در آنجا هستند تا مطمئن شوید کالای جدید شما مرطوب نمی‌شود. یک واقعیت شگفت انگیز در مورد این توپ های کوچک این است که آنها در واقع غیر سمی هستند. بنابراین حتی اگر همیشه می گویند که نباید آن را بخورید، این هشدار ربطی به سمی بودن ژل ندارد. اما این باعث نمی شود که آنها را بخورید. آنها هنوز هم خطر خفگی دارند و می توانند حاوی مواد شیمیایی مضر دیگری باشند.

اگر این کیسه های کوچک جاذب آب هستند، می توانند در ماشین شما استفاده شوند. اگر از بخار کردن شیشه های ماشین خود متنفرید، سیلیکاژل ممکن است تنها راه حل مورد نیاز شما باشد. کافی است تعدادی از این کیسه ها را بردارید و روی داشبورد قرار دهید. وقتی این کار را انجام می‌دهید، تمام بخار روی پنجره‌های شما را جذب می‌کنند و شما می‌توانید همه چیز را ببینید. این یک فرار سریع در صبح را بسیار آسان تر می کند.

احتمالاً می دانید که وقتی گوشی مورد علاقه خود را در آب می اندازید، برنج به شما کمک می کند تا آن را احیا کنید. اما اگر برنج همراه خود نداشته باشید چه؟ این زمانی است که کیسه های سیلیکاژل شما را نجات خواهند داد. آنها به همان اندازه برنج کار می کنند و قبل از اینکه متوجه شوید، دوباره آنلاین شده اید!

آیا دوست دارید جواهراتتان براق و طلایی باشند؟ درست مثل زمانی که آن را خریدید؟ سپس سیلیکاژل نیز به شما کمک می کند تا آنها را در این حالت نگه دارید. اگر جواهرات خود را در محیط مرطوب قرار دهید، در نهایت تغییر رنگ می دهند. اگر یک کیسه ژل سیلیکا را در جعبه جواهرات خود قرار دهید، رطوبت شانسی نخواهد داشت و سیلیکاژل کمک می کند تا جواهرات شما در تمام طول سال براق و جدید به نظر برسند!

اگر کمی قدیمی هستید و هنوز هم عکس های پولاروید از خاطرات مورد علاقه خود دارید، پس نمی خواهید این خاطرات محو شوند. اگر چند کیسه سیلیکاژل را بین صفحات آلبوم عکس خود قرار دهید، تصاویر واضح و زیبا خواهند ماند. به شما این امکان را می دهد که از تمام آن خاطرات برای سال های طولانی لذت ببرید.

منبع: تیپس‌اندتریکس

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا