آذربایجان شرقی

فیروز کریمی: به دنبال کسب نتیجه خوب برابر نفت آبادان هستیم/ بازیکنان جدید امروز در ترکیب تراکتور هستند

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، فیروز کریمی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: با توجه به نتایج هفته نخست و شکست‌های تیم‌های تراکتور و صنعت نفت آبادان از هفته اول، این مسابقه حساسیت بیشتری به خود گرفته و اطمینان داریم یک مسابقه صد در صد درگیرانه و دینامیکی پیش رو داریم و تمهیداتی در نظر گرفتیم که بتوانیم با دست پر از میدان خارج شویم. هر چند می‌دانیم صنعت نفت تیم خوب و منسجمی است، اما ما هم تمرینات منظمی را پشت سرگذاشتیم تا با حداکثر امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم.

وی گفت: از بدشانسی ما بلافاصله بعد از بازی گل‌گهر پنجره ما باز شد و قبلش هم بسیار تلاش شده بود که به هر دلیل نشد. خوشبختانه پنجره نقل و انتقالاتی گشوده و کارت بازیکنان جدید صادر و امروز از آنها استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم تراکتور یادآور شد: بازیکن محرومی نداریم اما محمدی و واسعی مصدوم هستند و کادر پزشکی تیم در تلاش است که واسعی را به این بازی برسد حتی برای دقایقی، چون بازیکن تاثیرگذاری  است.

کریمی در مورد تیم نفت آبادان تصریح کرد: حریف ما تیم خوبی است که می‌توانست در هفته اول بازنده نباشد و صنعت نفت تیم قابل احترام است و همیشه فوتبالی مبتنی بر تکنیک‌های فردی بازی می‌کرده، صنعت نفت تیمی خطرناکی است و نتایج دور از انتظاری می‌گیرد و ما به خوبی این تیم را آنالیز کرده و امیدوارم بتوانیم از نقاط ضعف این تیم استفاده و نتیجه خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س      


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا