آذربایجان شرقی

فیروز کریمی: نمی‌دانم چرا نبودم و نمی‌دانم چرا هستم/ قدرت واقعی تراکتور از این هفته خواهید دید

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، فیروز کریمی در برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش گفت: از الان نمی‌توانم جایگاه تراکتور در پایان بیست و یکمین دوره لیگ برتر را بگویم.

وی در مورد شکست تیمش برابر گل‌گهر سیرجان گفت: فکر می‌کردم پنجره تیم باز شود و قرار هم بر این بود و وقتی پنجره باز نشد، ترکیب تیم تغییر یافت و برای اولین بار دو بازیکن جوانان در ترکیب تیم تراکتور قرار گرفتند که یکی‌اش برای نخستین بار در رده بزرگسالان بازی می‌کرد و در بین نیمه هم به دنبال اصلاح ترکیب تیم بودیم.

سرمربی تیم تراکتور در مورد کم ستاره بودن تیمش در این فصل گفت: به لحاظ اسمی بازیکن ستاره نداریم، اما بازیکنان توانمند و جوانی در تیم تراکتور هستند که در آینده خیلی از آنها خواهید شنید.

وی در مورد اینکه چرا قراردادش در پایان فصل با تیم تراکتور تمدید نشد، گفت: من دو ماه پیش تراکتور را نگه داشتم و بازی‌های خوبی هم انجام دادیم و نمی‌دانم به چه دلیل‌ کسی از تراکتور دنبال من نیامد‌ و طبیعی است که من نتوانستم با این تیم ادامه دهم و بعد به همان دلیل که نمی‌دانم چرا نبودم، به همان دلیل هم نمی‌دانم چرا آمدم. در هر صورت وقتی مجددا دعوت به همکاری با تراکتور داده شده چون روزهای خوبی در همین مدت کوتاه با تراکتور خصوصا با هوادارانش داشتم، به این تیم بازگشتم.

کریمی گفت: تیم خوبی را ساختم و پنجره تیم باز شده و از این هفته قدرت واقعی تیم تراکتور را خواهید دید.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا