گلستان

قاتل پدر و پسر مازندرانی توسط پلیس گلستان دستگیرشد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان، صبح روز جمعه ۳۰ مهرماه سال جاری در پی تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ و حضور گشت پلیس در مسیر منتهی به روستای «قلعه محمود» گرگان، جسد دو نفر در یک مزدا وانت سوخته شده کشف شد.

بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و تحقیقات لازم برای کشف حقیقت را آغاز کردند.

در تحقیقات ابتدایی مشخص شد پلاک خودرو مربوط به استان مازندران است که پس از شناسایی صاحب خودرو مشخص شد فردی که هویت وی مشخص و اهل استان مازندران و در گرگان صاحب یک دامداری است، که وانت را از صاحب خودرو امانت گرفته تا به دامداری‌اش سرکشی کند.

پس از مشخص شدن هویت احتمالی مقتولان و همزمان با انجام آزمایش‌های تخصصی کارشناسان پزشکی قانونی برای تشخیص هویت اجساد، پلیس آگاهی تحقیقات فشرده و تخصصی خود برای شناسایی فرد یا افراد مرتبط با این پرونده جنایی را ادامه داد.

در روند رسیدگی به پرونده، کارآگاهان دریافتند اجساد متعلق به پدری ۴۵ ساله و پسری ۱۴ ساله است که پدر خانواده آخر هفته برای سرکشی از دامداری به گرگان سفر می‌کرده و همیشه مبلغ قابل توجهی وجه نقد به همراه دارد.

کارآگاهان چند ساعت پس از مراجعه به دامداری آثار خونریزی را در دامداری کشف و فعالان در دامداری، مرتبطان و اطرافیان پدر خانواده را برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان در خصوص جزئیات بیشتر پرونده و نحوه دستگیری مرتکبان این جنایت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران در گرگان اظهار کرد: پس از تحقیقات پلیس از مظنونان، احدی از این افراد، هویت دو نفر را که نقش اصلی در این قتل داشتند را به پلیس معرفی کردند.

مجتبی مروتی بیان کرد: بلافاصله هویت هر دو فرد شناسایی و ماموران موفق شدند ۱۲ ساعت پس از کشف جسد، نفر اصلی این جنایت را که در یک دامداری در روستای «محمدآباد» گرگان مخفی شده بود را شناسایی و نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: متهم پس از آنکه با محاصره ماموران مواجه شد قصد استفاده از سلاح گرم داشت که قبل از آنکه بتواند از سلاحش استفاده کند، طبق قانون بکارگیری سلاح با شلیک ماموران مواجه و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: برابر اعترافات ابتدایی و مستندات پرونده این فرد نقش اصلی را در به قتل رساندن این دو پدر و پسر مازندرانی دارد.

مروتی گفت: متاسفانه انگیزه این افراد سرقت وجه نقد و وسایل همراه پدر خانواده بوده که وی را در دامداری با سلاح سرد به قتل رسانده و اجساد را پس از قتل به همراه خودرو سوزانده است.

وی در پایان با تقدیر از تلاش‌ها و همکاری مستمر بازپرس ویژه قتل و مقام قضایی و کارآگاهان پلیس آگاهی تاکید کرد: خوشبختانه دانش فنی پلیس و همکاری بسیار خوب دستگاه قضایی با کارآگاهان باعث شده سرعت عمل و دقت پلیس آگاهی در کشف جنایت بسیار بالا باشد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا