Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
قاضی‌زاده‌هاشمی: ۳۰۰ هزار نفر در سامانه تقاضای شغل بنیاد شهید ثبت‌نام کردند - خبرگزاری برگزیده های ایران
سمنان

قاضی‌زاده‌هاشمی: ۳۰۰ هزار نفر در سامانه تقاضای شغل بنیاد شهید ثبت‌نام کردند

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی عصر امروز در دیدار با خانواده شهید سمنانی مدافع حرم، محمدحسین حمزه اظهار کرد: امیدواریم دعای خیر این شهید والامقام، شامل حال ما و باعث عاقبت‌به‌خیری ما شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی و توجه به امور خانواده شهدا و جانبازان درصد بالا از اولویت‌ها است، افزود: برای رسیدگی مستمر به امور هر خانواده شهید و جانباز درصد بالا، می‌توان طی یک سازماندهی مطلوب از نیروهای جهادی و انقلابی استفاده کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: یقیناً که خداوند این شهید والامقام را مورد رحمت خود قرار خواهد داد.

قاضی‌زاده‌هاشمی ادامه داد: ۳۰۰ هزار نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در کل کشور در سامانه تقاضای شغل بنیاد شهید ثبت‌نام کرده‌اند و این امر گروه‌بندی شده و کار به‌تدریج پیش می‌رود.

وی گفت: عناوین وام‌های قبلی سر جای خود وجود دارد و سهمیه ما نیز افزایش یافته است؛ اما پرداخت وام اولویت بنیاد شهید و امور ایثارگران نخواهد بود.

قاضی‌زاده‌هاشمی همچنین در دیدار با خانواده سردار جانباز شهید حاج غلامعلی مثبت شاهجویی اظهار کرد: افتخاری است که امروز خدمت خانواده این جانباز سرافراز هستم و اجر همسر شهید بسیار زیاد است که ان‌شاءالله خداوند این اجر را بیشتر خواهد کرد.

وی گفت: جانبازانی که پس از دوران طولانی و تحمل دردها، زجر و سختی‌ها به درجه شهادت می‌رسند، از مقام بالایی نزد خداوند برخوردارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، این عزیزان جانباز گاهی دردهایی را تحمل می‌کنند که قابل بازگویی برای دیگران نیست.

قاضی‌زاده‌هاشمی تأکید کرد: خداوند صبوری همسر و فرزندان این جانباز سرافراز شهید را می‌بیند و اجر آن را در دنیا و آخرت خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده این شهید سرافراز، متدین، انقلابی و شکور هستند که بسیار ارزشمند است.

لزوم توجه به امور فرهنگی در بنیاد شهید

محمدحسن حمزه، پدر شهید محمدحسین حمزه نیز در این دیدار اظهار کرد: امام راحل فرمودند، خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند، شهادت قله است و تلاش برای عدالت و حاکمیت دینی، دامنه این قله یعنی شهادت است.

حمزه با بیان اینکه امروز جامعه ما به این دیدگاه و جمله امام راحل رسیدند، ادامه داد: خداوند خواست تا پس از دفاع مقدس، مجاهدین مدیریت کشور را به دست بگیرند.

وی با بیان اینکه خداوند خواست تا مجاهدین در مسیر الهی قرار گیرند، عنوان کرد: جای تأسف است که دشمن گاهی از همین چهره‌ها برای ضربه وارد کردن به نظام استفاده می‌کند.

پدر شهید محمدحسین حمزه با بیان اینکه در بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به امور فرهنگی به‌صورت ویژه دقت کنیم، خاطرنشان کرد: بنیاد شهید نباید محدود به ساعت اداری باشد و نیاز است تا به‌صورت جهادی، انقلابی و شبانه‌روزی فعال باشد.

خدمت به اسلام به‌صورت مستمر موردتوجه باشد

بانو شاطری، همسر جانباز سردار شهید حاج غلامعلی مثبت شاهجویی نیز در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شهدا چراغ راه ما هستند، اظهار کرد: همان‌طور که جانباز شهید تأکید داشت، خدمت به اسلام و مادر باید به‌صورت مستمر موردتوجه باشد.

وی با بیان اینکه من افتخار می‌کنم و به مقام این شهید والامقام غبطه می‌خورم، افزود: بنده جز خدمت و وظیفه کاری انجام ندادم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا