سمنان

قاضی‌زاده هاشمی: اختیارات مالی بنیاد شهید به استان‌ها تفویض شد

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی بعدازظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، امام جمعه سمنان اظهار کرد: اختیارات مالی در دست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به رؤسای بنیاد شهید در استان‌های مختلف تفویض شده و اختیارات اداری نیز در حال احصا شدن بوده و بخشی از آن به استان‌ها تفویض شده است و بقیه نیز به‌زودی در اختیار مدیران استان‌ها قرار می‌گیرد.

او گفت: مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها باید واجد اختیاراتی باشند که رئیس سازمان در سطح کشوری دارد و با این قابلیت کافی باید بتوانند مستقل از مراجعه به تهران و نظام بروکراسی چندلایه و دارای زحمت مسائل استان را مدیریت کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: باید مسائل و مشکلاتی که پیش پای سیستم اداری و امور ایثارگران در استان‌های مختلف کشور است، با این تفویض اختیار از پیش پای مدیران برداریم و به وظایف خود به‌درستی عمل کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: کار عظیمی که بر دوش بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور قرار گرفته است، باید با این تلاش‌ها به‌درستی به نتیجه برسد.

او همچنین با اشاره به اینکه فرصت خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فرصت مغتنمی است که باید به آن توجه شود، گفت: رئیس‌جمهور بعد از سفر به استان سمنان، عنوان کرد که خدمت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در استان برسیم و از نزدیک پای درد دل آنها بنشینیم و این سفر نیز در راستای گفت‌وگو با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و نمایندگان آنها تنظیم شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: امروز به همراه معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در استان سمنان حضور یافتیم و این سفرها از چند منظر دارای اهمیت است.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: با برپایی میز خدمت و گفت و شنود مدیران عالی که با حضور کارکنان بنیاد شهید و خانواده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام می‌شود، مشکلات را بررسی می‌کنیم.

وی گفت: مسائلی که در راستای اختیارات و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران است، در این سفرها حل و فصل می‌شود و مشکلات فرآیندی و مدیریتی نیز احصا و شناسایی خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: این سفر چهارمین سفر بنده به استان‌های مختلف کشور است و تلاش می‌شود تا در جلسه جمعی با دعوت از نمایندگان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مسائل و مشکلات آنها بررسی شود.

قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: نگاه دولت و بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که بر اساس گفت‌وگو با جامعه هدف مسائل و مشکلات را بررسی و رفع کنیم.

وی تصریح کرد: همچنین جلسه‌ای با استاندار سمنان خواهیم داشت و در هر استان مسائل حوزه فرهنگ و ایثار و خانواده‌های شهدا در این جلسات دنبال می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جلسه با مسؤولان بخش‌های مختلف دولت در استان سمنان تشکیل می‌شود تا مسائل خاص حوزه ایثار و شهادت به‌درستی موردتوجه قرار گیرد.

قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: مردم سمنان دارای سابقه‌ای درخشان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند و در دوره‌های مختلف پای کار انقلاب بوده‌اند و امیدواریم در این سفر بتوانیم بخشی از مسائل و مشکلات آنها را بررسی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلاتی که در این نشست‌ها مطرح می‌شود در سطح کشوری و از دریچه‌های مختلف مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا