چهارمحال و بختیاری

قاضی‌زاده هاشمی: تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران اولویت بنیاد شهید است/ شناسایی ۲۸۲ هزار متقاضی شغل در جامعه ایثارگری

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی امشب با حضور در یادواره شهدای شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر پیگیری ۲ موضوع اشتغال و مسکن ایثارگران در اولویت تمامی برنامه‌های سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد: در حال حاضر ۷۵۰ هزار نفر از خانواده ایثارگری فاقد مسکن کشور شناسایی و به دولت اعلام شده است و ۲۸۲ هزار متقاضی شغل نیز در سامانه‌های بنیاد شهید به ثبت رسیده که به صورت جدی پیگیری تامین مسکن و اشتغال آن‌ها هستیم.

گلزار شهدای کرمان قطب فرهنگی می‌شود

وی در خصوص وضعیت گلزارهای شهدای کشور نیز گفت: از دیگر برنامه‌های این سازمان تبدیل بیش از هزار گلزار شهدای کشور به قطب‌های فرهنگی و معنوی برای شهرها و روستاها است که در این راستا ۲ گلزار شهدا مشخص شده که یکی از آن‌ها گلزار شهدای کرمان است که پس از اجرا، این طرح در کلیه گلزارهای شهدای کشور نیز اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: از جمله برنامه‌های بنده در سفرهای استانی بررسی وضعیت ایثارگران استان‌ها و شنیدن درد دل آن‌ها است که در این راستا فردا با جمعی از جامعه ایثارگری چهارمحال و بختیاری جلسه‌ای برگزار و بعد از آن با مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای پیگیری مشکلات آن‌ها جلساتی خواهیم داشت.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا