چهارمحال و بختیاری

قاضی‌زاده هاشمی: سهم قابل توجهی از قانون جهش تولید مسکن به ایثارگران اختصاص می‌یابد

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران برنامه ویژه‌ای دارد، گفت: اخیرا مصوبه‌ای در دولت مبنی بر اختصاص سهم جدی از قانون جهش تولید مسکن به ایثارگران تصویب شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور همچنین از اختصاص سهمیه‌ای ۱۰ درصدی از منابع اشتغال استان‌ها به جامعه ایثارگری خبر داد و افزود: برای افرادی که توانایی خوداشتغالی ندارند با همکاری نهادهای توانمندساز ایجاد اشتغال خواهیم کرد.

وی با اشاره به مطالبات قانونی جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: منابع مالی بنیاد شهید با نیازها مطابقت ندارد و تا کنون تنها ۴۰ درصد از این مطالبات محقق شده است.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: قریب به ۱۰۰ هزار نفر از بنیاد شهید هزینه کمک معیشتی دریافت می‌کنند و ۴۰ هزار نفر هم پشت نوبت هستند، این در حالیست که مبلغ کمک معیشتی در مقابل هزینه‌های امروز بسیار ناچیز و مایه شرمندگی است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عمده وظایف این سازمان را در حوزه فرهنگی دانست و گفت: هنوز کارهای بسیاری روی زمین مانده است.

وی بنیاد شهید و امور ایثارگران را دینی‌ترین و انقلابی‌ترین نهاد کشور عنوان کرد و بیان داشت: این سازمان از بازماندگان کسانی حمایت می‌کند که در امتحان‌های سخت پای دین و مکتب ماندند.

انتهای پیام/۶۸۰۲۳/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا