اخبار روز

قالیباف: مطالبات گندمکاران حداکثر تا ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود

قالیباف: مطالبات گندمکاران حداکثر تا ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برگزیده های ایران درحالی که قرار بود مطالبات گندمکاران حداکثر تا پایان شهریور و قبل از آغاز سال زراعی جدید پرداخت شود هنوز بخشی از این طلب با وجود آغاز سال زراعی جاری باقی مانده است.

مهاجر معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت در مراسم آغاز سال زراعی در محل این وزارتخانه در پاسخ به اینکه چرا مطالبات گندمکاران با وجود شروع سال جدید و انجام عملیات کشت هنوز پرداخت نشده است گفت: در این زمینه سازمان برنامه و بودجه باید پاسخگو باشد.

وزیر جهاد کشاورزی: در تولید ۵ کالای اساسی خودکفا می‌شویم

بنابراین گزارش نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر پرداخت مطالبات گندمکاران هستند به‌طوری که محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران امروز در پاسخ به اعتراض نمایندگان درباره عدم پرداخت طلب گندمکاران گفت: بر اساس مذاکرات صورت‌گرفته با داود منظور رئیس سازمان برنامه بودجه مطالبات گندمکاران حداکثر تا ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

پیش از این رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اعلام اینکه تا کنون ۷۱ درصد از مطالبات گندمکاران به‌ارزش ۱۱۰.۷ هزار میلیارد تومان تسویه شده است، اعلام کرد: با تدابیر اتخاذشده منابع لازم با روش‌های غیرتورمی در حال تأمین است و حداکثر تا پایان مهرماه باقیمانده طلب کشاورزان پرداخت خواهد شد.

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا