آذربایجان شرقی

قانون برای جذب سرمایه است نه فرار سرمایه

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، عابدین خرّم در دیدار هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان، اظهار داشت: برخی از صنایع مزیت‌دار استان در توسعه با چالش‌ها و موانعی مواجهند و تا زمانی که این موانع را رفع نکنیم سرمایه‌گذاری، صادرات و بهره‌وری در بخش صنعت هم با مشکل روبه‌رو است.

وی خاطرنشان کرد: دولت در حال ایجاد وحدت رویه برای استفاده از تمام ظرفیت‌ها در راستای توسعه و رونق تولید است و مدیریت استان هم همراه اهالی صنعت در این زمینه خواهد بود.
 
خرّم با بیان اینکه اولویت اول و آخر ما جذب سرمایه است، افزود: از اهالی صنعت انتظار داریم هر عاملی را که موجب جذب سرمایه می‌شود، معرفی کنند و وظیفه ما به عنوان مسوولان اجرایی این است که موانع را در این زمینه رفع کنیم.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه نظرات اهالی صنعت و تولید، برای ما ملموس است، یادآور شد: باید صنعت را به مرحله‌ای برسانیم که دغدغه صنعتگران استان برای ایجاد هاب صادراتی رفع شود.
 
وی تأکید کرد: باید گفت‌وگوهای مستمر بین اهالی صنعت و مسوولان اجرایی برای رفع موانع و جذب سرمایه شکل بگیرد و نشست‌ها مسأله‌محور و همراه با ارائه راه‌حل باشد.
 
خرّم متذکر شد: بازدیدهایی که از واحدهای تولیدی انجام می‌شود هدفمند است و معتقدیم که مشکلات اساسی این واحدها باید سر صحنه حل شود.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا