کرمان

قدردانی ائمه جمعه کرمان از اقدام «نیروی دریایی سپاه» در رقم‌زدن شکستی دیگر برای آمریکا

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان با بیان اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است یعنی همه ملت ایران باید در مقابل استکبار جهانی بایستد، اظهار کرد: تظاهرات و تجمعات یک جلوه از آن است، اما در راستای مبارزه با استکبار جهانی کافی نیست و مبارزه اصلی، یک اقدام عملی همگانی علیه استکبار جهانی است و مدیران ارشد نظام باید راه را برای توانمندی مردم، اعتماد عمومی، امیداوری به آینده،  مبارزه با فساد و تأمین عدالت اجتماعی هموار کنند.

وی بیان داشت: ما نمی‌توانیم از یک طرف شعار مرگ بر آمریکا سر دهیم از طرف دیگر دست نیاز جلوی آمریکا و ایادی استکبار دراز کنیم. ما باید برای مقابله با دشمن قدرتمند باشیم.

عسکری تصریح کرد: اقدامات بسیار ارزشمند رئیس جمهور در راستای اعتمادسازی عمومی خیلی مؤثر است که مسؤولان در بین مردم حرف مردم را می‌شنوند.

وی افزود: مدیران و مسؤولانی که در بدنه دولت در شهرستان‌ها و بخش‌ها هستند سعی کنند خدمتگزارانی با صداقت و بدون منت در بین مردم باشند.

امام جمعه رفسنجان از مسؤولان امنیتی و انتظامی شهرستان درخواست کرد نسبت به تأمین امنیت، بیشتر تلاش کنند تا رضایت مردم جلب شود.بعضی جاها خلأ قانونی وجود دارد که می‌توان از طریق سلسله مراتب به قوه مقننه ارجاع داده شود تا قانونی در مورد آن وضع شود.

وی با بیان اینکه قیمت گاز مصرفی برای صنایع فلزی چندین برابر شده است، افزود: این موضوع می‌تواند به ریزش نیرو و آسیب‌زدن به شغل در جامعه منجر شود.

امام جمعه رفسنجان اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه را یادآور شد و گفت: این موضوع نشان داد که قدرت و هیمنه آمریکا شعاری و توخالی است و  در مقابل ناو آمریکایی نیروی دریایی سپاه پاسداران جلوی یک دزدی دریایی را گرفتند و آمریکایی‌ها جرأت هیچ اقدامی نداشتند و در واقع یک ۱۲ آبان در کنار ۱۳ آبان رقم خورد.

فرهنگ ایستادگی و مقاومت باید تقویت شود

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان اظهار کرد: تکیه به استکبار جهانی فسادآور است چون فکر آنان ظالمانه است.  کشور ما کشور امام زمان(عج) است که باید فرهنگ‌ ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی تقویت شود.

وی ادامه داد: نیروی دریایی سپاه پاسداران با عزت، اقتدار و شجاعانه نفت‌کش ایران که توسط آمریکایی‌ها ربوده شده بود را پس گرفتند که این اقدام شجاعانه و مقتدرانه را باید ارج نهیم.

نیروی دریایی سپاه بار دیگر هیمنه پوشالی آمریکا را فرو ریخت

حجت‌الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان اظهار کرد: راه اصلاح یک مملکت و جامعه فرهنگ آن است. فضاهای مجازی  علیه جوانان انقلابی است و شبکه‌های معاند و ماهواره‌ای تیرهای خود را به سمت جوانان نشانه گرفته‌اند.

وی بیان داشت: آمریکا و ناو آمریکایی‌اش با دندان مسلح در دزدی نفکش ایرانی توسط دلاورمردان سپاه پاسداران شکست خوردند و هیمنه پوشالی آمریکا فرو ریخت.

نیروی دریایی سپاه، مجال قدرت‌نمایی به آمریکا در دریا را هم نمی‌دهد

حجت‌الاسلام حمید بامری امام جمعه عنبرآباد بیان کرد: بسیج دانش‌آموزی به‌عنوان یک نهاد ارزشی و انسان‌ساز شناخته می‌شود که به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است. کانونی است برای تربیت جوانان مؤمن وانقلابی که آموزش و پرورش از این ظرفیت عظیم باید به شایستگی در مسیر تعلیم و تربیت نیروی انسانی استفاده کند.

بامری با اشاره به عملیات غرورآفرین نیروی دریایی سپاه در تحلیل این اقدام شجاعانه به نکاتی اشاره و افزود: آمریکا این مقطع زمانی را انتخاب می‌کند تا سرپوشی بر شکست‌های خودش بگذارد و به زعم خودش قدرت‌نمایی کند و عربستان ذلیل را هم همراه خود در صحنه وارد می‌کند تا در صورت شکست و عقب‌نشینی ایران بر شکست‌های مفتضحانه این روزهای عربستان در یمن هم سرپوش بگذارد.

امام جمعه عنبرآباد افزود: این یعنی ایران همانگونه که در زمین تمام خط قرمزهای  آمریکا را شکست و عین‌الاسد را در هم کوبید و اکنون هم خط قرمز آمریکا را در دریا می‌شکند.

آمریکا توان ضربه‌زده بن جمهوری اسلامی را ندارد

حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار بیان داشت: امروز مصادیق استکبار جهانی آمریکای جنایتکار و کشورهایی هستند که به‌دنبال سلطه بر سایر کشورها هستند.

وی افزود: جوسازی‌ها و اتهام زنی‌های آمریکا و کشورهای اروپایی برعلیه ملت ایران ناشی از روحیه استکباری آنهاست، آمریکایی‌ها در همین هفته گذشته با روحیه استکباری خودشان و با حمایت از دزدان دریایی و به میدان آوردن بالگردها و ناوهای جنگی نتوانستند در مقابل قهرمانان نیروی دریایی سپاه بایستند و مفتضحانه مجبور به عقب‌نشینی شدند.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی  به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار باید بداند اگر قصد ضربه‌زدن به ایران اسلامی را داشته باشند، ضربه محکم‌تر و پشیمان کننده‌تری  را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا