مناطق آزاد

قدردانی از مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش

قدردانی از مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش

به گزارش برگزیده های ایران از کیش : سعید پورزادی عضو هیئت مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، در دیدار با مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ضمن ارج نهادن به تلاش های بی وقفه همکاران زحمتکش و خدوم این شرکت که به عنوان یکی از ایرلاین های موفق در جامعه هواپیمایی کشوری نقش آفرینی می کند با اهداء لوح سپاس از خدمات ارزنده ابوالفضل اسناوندی قدردانی کرد.

در لوح سپاس سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش آمده است:

جناب آقای ابولفضل اسناوندی

امروزه نقش محوری و ارزشمند حمل و نقل هوایی در صنعت توریسم با مولفه های ایجاد ارتباط موثر و جلب رضایتمندی مسافران و همچنبن ایجاد تصویر ذهنی و اعتماد سازی یکی از ارکان مهم شرکت های هواپیمایی موفق در مسیر های مختلف هوایی کشور به ویژه در ایام نوروز و پر ترافیک مسافری است.

منطقه آزاد کیش امسال نیز به عنوان یکی از مناطق گردشگرپذیر در سطح کشور میزبان شایسته بیش از ۲۰۰ هزار مسافر هوایی و دریایی از اقصی نقاط مختلف جغرافیایی بود که در این میان نقش محوری شرکت هواپیمایی کیش در مسیر های پروازی به مقصد جزیره قابل تقدیر است.

همکاران پر تلاش این شرکت در ایام نوروز با تکریم مسافران و ایجاد تصویر ذهنی “آراستگی ظاهری کارکنان و مهمانداران آموزش دیده، رعایت نظافت، پذیرایی مطلوب و تسهیل در ارائه خدمات پروازی و …” با تلاشی مضاعف؛ گام های موثری را در این زمینه برداشتند که با تحقق این امر مهم شاهد جلب رضایتمندی حداکثری مهمانان نوروزی هستیم.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی جنابعالی و همکاران زحمتکش، خدوم و با مسوولیت شرکت هواپیمایی کیش که به عنوان یکی از ایر لاین های موفق مایه افتخار جامعه هواپیمایی کشوری هستید از خداوند تبارک و تعالی آرزوی توفیق، سر بلندی و موفقیت برای شما و دیگر همکارانتان را مسئلت دارم.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا