اخبار ورزشی

قربانی: الاتحاد ورزشگاه را ترک نمی‌کرد می‌توانستیم آنها را شکست بدهیم/ پرسپولیس رقیب اصلی ماست

قربانی: الاتحاد ورزشگاه را ترک نمی‌کرد می‌توانستیم آنها را شکست بدهیم/ پرسپولیس رقیب اصلی ماست

– اخبار ورزشی –

محمد قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره برد پرگل سپاهان برابر آلمالیق گفت: هدف ما این بود که به پیروزی برسیم و تفاضل گل‌مان را بهتر کنیم اما فکر نمی‌کردیم ۹ گل به تیم حریف بزنیم. این برد شرایط ما را در گروه بهتر کرد، البته دو بازی بسیار سخت با نیروی هوایی عراق و الاتحاد داریم و امیدوارم در این دو بازی هم نتیجه خوبی بگیریم و از گروه‌مان صعود کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «قبول دارید عدم صعود سپاهان و پرسپولیس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا یک شکست بزرگ برای فوتبال ایران محسوب می‌شود؟»، تصریح کرد: قطعاً همینطور است، ولی امیدوارم ما و پرسپولیس به‌عنوان نماینده‌های ایران به دور حذفی صعود کنیم.

مورایس: هیچ چیز غیرممکن نیست و ما می‌توانیم به هرچه می‌خواهیم برسیم/ نتیجه باید در زمین مشخص شود

 

قربانی در مورد حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا و بازنده اعلام شدن سپاهان برابر الاتحاد نیز اظهار داشت: این حکم واقعاً ناعادلانه بود و من به‌عنوان یکی از بازیکنان سپاهان خیلی اذیت شدم. من بهترین جو زندگی‌ ورزشی‌ام را آن روز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان دیدم و اگر الاتحاد ورزشگاه را ترک نمی‌کرد می‌توانستیم آنها را شکست بدهیم. به نظر من عادلانه‌ترین تصمیم این بود که بازی تکرار شود.

هافبک تیم فوتبال سپاهان با ابراز خرسندی از گلزنی در دیدار مقابل آلمالیق ازبکستان خاطر نشان کرد: خوشحالم که در سومین بازی آسیایی‌ام دومین گل خود را به ثمر رساندم و امیدوارم این روند را ادامه دهم. بعد از حضور در تیم امید، آرزوی من دعوت به تیم ملی بزرگسالان است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

وی راجع به دیدار پیش روی تیمش برابر پرسپولیس هم یادآور شد: بدون شک بازی سختی برابر پرسپولیس داریم، چون آنها یکی از تیم‌های باکیفیت لیگ هستند. با این حال ما میزبان هستیم و امیدوارم هواداران ورزشگاه نقش جهان را پر کنند تا با حمایت آنها پرسپولیس را شکست بدهیم. قطعاً پرسپولیس رقیب اصلی ما در لیگ است و برای اینکه شانس قهرمانی‌مان را بالا ببریم باید حریفان مستقیم خود را شکست بدهیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا