اخبار ورزشی

قربانی: امیدوارم کاروان «علمدار» با عزت و سربلندی از یونیورسیاد برگردد

قربانی: امیدوارم کاروان «علمدار» با عزت و سربلندی از یونیورسیاد برگردد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، مرتضی قربانی در مراسم بدرقه کاروان اعزامی کشورمان به سی‌ویکمین دوره یونیورسیاد که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار داشت: از سفیر محترم چین که در این برنامه حضور دارد و همکاری خوبی جهت اعزام کاروان ایران داشت، تشکر می‌کنم.

پاراتیراندازی قهرمانی جهان| تیم کامپوند ایران به مدال نقره رسید

وی در ادامه افزود: در ماه محرم قرار داریم و مسئولان فدراسیون نیز نامگذاری زیبایی داشتند و نام کاروان را «کاروان علمدار» گذاشتند و امیدوارم این کاروان با عزت و سربلندی برگردد.

رئیس فدراسیون تیراندازی تأکید کرد: فدراسیون تیراندازی ۱۵ ورزشکار خوب دختر و پسر و دو مربی خوب خود را راهی این مسابقات می‌کند و امیدوارم خدا یاری کند و دست پر برگردند.

وی خاطر نشان کرد: در این زمان دانشجویان همه تلاش کردند و زحمت کشیدند و یک سال است فدراسیون ورزش دانشگاهی در تدارک اعزام است و کاروان هم در تاسوعا وارد چین می‌شود و زیباست که با نام علمدار کربلا در مسابقات حاضر خواهد شد.

قربانی در ادامه به اندیشه در احکام الهی تأکید کرد و گفت: از شما تقاضا دارم سوره مومنون را حتماً مطالعه کنید و در معانی آیات این سوره تفکر کنید. در این سوره وعده داده شده مومنین به قله سربلندی و عزت می‌رسند و در ادامه به تفسیر رفتار مومنان پرداخته است. برای موفقیت این ورزشکاران نذر می‌کنم  و امیدوارم این کاروان دست پر و با موفقیت به کشور باز گردد.

وی خطاب به ورزشکاران گفت: شما نماینده کل کشور هستید و باید از این امانت بهره‌برداری کنید. شما تلاش زیادی انجام می‌دهید تا برای ملت پیروزی به همراه آورید. با یاد خداوند باشید تا خداوند هم شما را پیروز کند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا