اخبار ورزشی

قربانی: پنالتی استقلال جالب بود/ به خدا التماس کردم و توپ گل شد

سیروان قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، در مورد بازی شب گذشته فجرسپاسی مقابل استقلال اظهار داشت: ما ترس و هراسی نداشتیم. نگران نبودیم و بازیکنان تیم قبل از دیدار انگیزه بالایی داشتند. گفتیم امروز می‌جنگیم و بازی خودمان را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به پنالتی استقلال افزود: طبق نظر کارشناسان پنالتی نبود. خیلی جالب است که بازیکن استقلال، بازیکن ما را کشیده اما برای آن‌ها پنالتی گرفت. بازی با نساجی یک گل آفساید خوردیم و در دیدار با استقلال هم این اتفاق افتاد. بازی با گل‌گهر هم اشتباه داوری باعث شد گل بخوریم. از داوران خواهش می‌کنم با دقت بیشتری سوت بزنند تا زحمات یک تیم به فنا نرود. ما هم تلاش و تمرین می‌کنیم، می‌جنگیم و هیچ فرقی با تیم‌های دیگر نداریم.

مدافع فجرسپاسی در مورد اینکه اعضای این تیم در صحنه‌ دیگری هم اعتقاد به خطای پنالتی در محوطه جریمه استقلال داشتند، گفت: در مورد آن صحنه نمی‌توانم صحبتی کنم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. پنالتی برای ما نگرفتند، اشکالی ندارد. حداقل کرنر را برای ما اعلام می‌کرد! ما با یک کرنر به گل رسیدیم. شاید با آن کرنر می‌توانستیم زودتر گل بزنیم. داور هم جوان بود و عملکرد بدی نداشت. امیدوارم در کارش موفق باشد. داوران بیشتر دقت کنند تا زحمات یک تیم هدر نرود.

قربانی در مورد گلزنی به استقلال و جلوگیری از شکست خانگی فجرسپاسی در دقیقه ۹۵ عنوان کرد: روی کرنری که احمدرضا زنده‌روح کشید، موفق به سرزنی و بازکردن دروازه استقلال شدم. او یکی از بهترین و باشخصیت‌ترین بازیکنان تیم است. خداراشکر توانستم زحمات همه تیم را به ثمر برسانم. همه بچه‌ها زحمت کشیدند. از ایمان که درون دروازه بود تا آن‌هایی که به عنوان تعویضی وارد زمین شدند. دست همه را می‌بوسم. زندگی کلا اتفاق است. فوتبال هم همینطور، قابل پیش بینی نیست. به خدا التماس کردم، جوابم را داد و توپ گل شد. خدارا هزار مرتبه شکر.

وی در مورد اینکه آیا نتیجه مساوی را عادلانه می‌داند، اظهار داشت: اگر آن پنالتی واقعا پنالتی نباشد ما باید این سه امتیاز را می‌گرفتیم. استقلال تیم سرحال و قابل احترامیست. اگر خوب نبود سه برد پیاپی نمی‌گرفت. امسال احساس می‌کنم استقلال تیم منسجم‌تری است ولی ما واقعا جنگیدیم و پابه‌پای آن‌ها بازی کردیم. همه بازیکنان تلاش کردند. این خیلی مهم است که یک تیم، یکدل و هدف مشخصی داشته باشد. کمترین حق ما یک امتیاز بود.

مدافع فجرسپاسی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد کیفیت زمین حافظیه بازی این تیم را هم خراب می‌کند، گفت: صددرصد، تیم ما روی زمین خیلی خوب بازی می‌کند. این را در بازی با گل گهر نشان دادیم. کیفیت زمین قطعا روی بازی تاثیر می‌گذارد. مسئولان قول داده‌اند که زمین پارس را آماده می‌کنند. امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر بیفتد تا فوتبال با کیفیت‌تر و بهتری را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: هیات فوتبال باید با باشگاه همکاری کند. لیگ سه یا استانی نیست. لیگ برتر است. باید ساختارها بهتر شوند. سرمربی تیم ما چندین بار در این مورد صحبت کرده، او می‌داند که تیمش واقعا فوتبال بازی می‌کند و اگر زمین کیفیت بهتری داشته باشد، می‌توانیم شرایط بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا