قزوین

قزوین می‌تواند در جهش مسکن شاخص باشد/ تولید مسکن صنعت‌های مختلف را رونق می‌دهد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، محمد مهدی اعلایی در جلسه شورای تأمین مسکن استان با اشاره به ظرفیت قزوین در ساخت مسکن اظهار کرد: تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته اما با توجه به ظرفیت بالایی که در استان وجود دارد می‌توانیم اهداف مهم‌تری را دنبال کنیم.

استاندار قزوین افزود: بخشی از سهمیهٔ مسکن را می‌توانیم به دستگاه‌ها اختصاص دهیم تا هزینهٔ خدمات جبران شود و از مدیران استان انتظار داریم شورای مسکن را بسیار جدی بگیرند.

اعلایی گفت: مسکن در اقتصاد تأثیر بسزایی دارد و صنعت‌های مختلفی را رونق می‌دهد، اعتماد فردی و اجتماعی را تقویت می‌کند، لذا اگر طراحی ساخت و ساز  به درستی صورت بگیرد از تورم جلوگیری می‌شود و موتور محرکهٔ توسعه خواهد بود.

اعلایی افزود: فقط سخت کوشی عامل موفقیت نیست، بلکه گاهی هوشمندی اولویت دارد و ما در مسکن باید نگاه هوشمندانه داشته باشیم و از روش‌های بهتر استفاده کنیم و با دادن زمین و تهاتر به‌عنوان آورده، هزینه ساخت را کاهش دهیم.

وی بیان کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در حوزهٔ ساخت مسکن می‌توان منابع مالی را تأمین کرد و تسهیلات دریافت نکرد، اما باید ارادهٔ جمعی این باشد که در اجرای طرح جهش مسکن در کشور اولین استان باشیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا