کهگیلویه و بویراحمد

قطعی سه شبانه روزی تلفن و اینترنت قلعه رئیسی /گاف آقای مدیرعامل

به گزارش برگزیده های ایران از چاروسا، شاید این اولین خبر و آخرین خبر برای قطعی و اختلالات تلفن همراه و ثابت در قلعه رئیسی و روستاهای اطراف نباشد چرا که در سالها و ماه های گذشته همیشه شاهد چنین مواردی بودیم.

وقتی هوای آسمانی ابری می شود باید فریاد قطعی مکرر برق، تلفن و امکانات زیرساختی در حوزه چاروسا را از قبل صدا زد چرا که این مورد برای اولین بار نیست و این امری است که سالها با آن دست پنجه نرم می کنند و وقتی باران ببارد و برقی یا تلفنی قطع نشود برای مردم بسیار عجیب است.

اما در روزهای گذشته و به خصوص بعد از سفر استاندار به مناطق چاروسا و دیشموک شاهد قطعی تلفن و اینترنت در شهر قلعه رئیسی و روستاهای اطراف بودیم و بعد از سه شبانه روز همچنان این مشکل پابرجاست.

 نمی دانیم اگر همین قطعی تلفن در یاسوج، گچساران و دهدشت بود هم مدیران مخابرات به همین وضع برخورد می کردند.

نگاهی که مدیران مخابرات استان به مناطق محروم نداشتند و عدم آنتن دهی تلفن همراه در بسیاری نقاط شهر گواه از این موضوع است و وعده های سرخرمنی مدیران مخابرات همیشه تمام شدنی است.

اما ارتباط تلفنی مدیرعامل مخابرات استان در شبکه دنا و پاسخگو بودن در خصوص مشکل قطعی تلفن در قلعه رئیسی یک نکته عجیب داشت این که هنوز خبری از آنتن دهی تلفن در چاروسا و شهر قلعه رئیسی نیست اما آقای مدیرعامل اعلام می کند که الحمدالله مشکل خطوط تلفن در قلعه رئیسی حل شد و مردم از خط تلفن استفاده می کنند در صورتی که بعد از ۱۲ساعت از ارتباط تلفنی همچنان خبری از تلفن در چاروسا نیست و قطعی تلفن به سه شبانه روز می رسد.

همچنین در این ارتباط تلفنی آـقای مدیرعامل به جای پاسخگو بودن برای حل مشکل مردم از استاندار، فرماندار و امام جمعه تشکر می کند که این هم نمونه‌ای از پاسخگو بودن آقای مدیر است.

اما انتظاری از چنین مدیرانی نیست و مردم هم منتظر چنین مدیرانی نخواهند بود مدیرانی که بازمانده بی‌تدبیری هشت سال گذشته‌اند.

در این بین سکوت بسیاری از مدیران در  مناطق چاروسا و قلعه رئیسی هم خیلی جالب است کسانی که خود را باید مدیون مردم بدانند اما این روزها سکوت حاکم در شهر یک سکوت بسیار جالبی است به نحوی که انگار نه انگار که تلفنی قطع شده و مردم مشکلی ندارند.

سید حسن آرمند

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا